امروز روز وزن کشی بود و من خیلی خوشحال هستم که همین جا اعلام کنم نیلوفر ۶۵ کیلویی شدم هوراااااااااااااااااااااااااا،
قبل از هر صحبت دیگه از نانای عزیزم کمال تشکر را دارم، نانا جونم دوست دارم،
در مورد اون خانواده که در پست قبلی گفته بودم خدا رو شکر همه چیز روبه راه شده بود آژانسی که واسشون این خونه رو جور کرده بود با صاحب خونه تماس گرفته بود و یک روز مهلت و بعدش  هم که شوهر بنده خدا از سفر برگشته بود و تصفیه حساب کرده بود، خدا از این صاحب خونه ها در هیچ کجای دنیا نصیب آدم مستأجر نکنه،
در مورد رفتنم به ایران تصمیم گرفتم یواشکی به بابا بگم و ازشون بخوام که به هیچکس نگن.امروز از صبح رفته بودم توی یکی از این مالهای مالزی واسه سوغاتی خریدن و بلاخره تمام شد خدا خیر همسری بده وگر نه من حالا حالا گیر خرید بودم خیلی کمک کرد فقط مونده دو تا مامانها که فردا باید برم همه کوالالامپور رو زیرو رو کنم تا چیز خوبی بگیرم واسشون، خدا کنه چیز خوبی گیرم بیاد،
افطار یک لیوان شیر ۲تا خرما۱۵۰
میان وعده  ۵ تا تمشک ۳ تا توت فرنگی
شام  چیکن برگر ۵۴۲
جمع کالری  حالا بگو ۸۰۰
آب ۴ لیوان  چه جالب هر روز کمتر از روز قبل آب میخورم، پسرفت داشتم جای پیشرفت
ورزش  نرسیدم انجام بدم همش تو خیابون بودم وقتی هم اومدم خونه یه کوچولو با هیراد درگیری داشتم بعدشم با خودم مشکل داشتم این بود که بی خیال ورزش شدم در عوض آهنگ غمگین گذاشتم وزار زار...
به چیز هایی که نه گفتم  نوشابه، و سیب زمینی سرخ کرده



9 نظرات:

توئیگی گفت...

نیلوفر جان
کاهش وزن و رقم 65 مبارک باشه عزیزم
امیدوارم ایران هم حسابی خوش بگذره و توی این اوضاع نافرم کسالت آور همه رو سورپرایز کنی :)

گل بهار گفت...

تبریک،تبریک کلی‌ تبریک واسه ی همه چیز،وزنت،دیدن مامان و بابا و اینکه تونستی سوغاتی هاتو بخری،مرسی‌ که گفتی‌ اون خانواده چی‌ شدند! کلی‌ واسه ی خرید پیاده روی کردی و کالری سوزوندی،چی‌ شده عزیز دلم؟ نبینم گریه کنی‌ و ناراحت باشی‌،الان باید حسابی‌ خوشحال باشی‌،عزیزانت منتظرت هستند،چی‌ بهتر از این؟راستی‌ بری ایران تا وقتی‌ بر گردی اینجا سر نمیزنی؟

نانا گفت...

الهی من فدای دختریم بشم الهی من بمیرم که عزیز دلم گریه کرده
دشمنت گریه کنه قربونت بشم
حتما دلت گرفته یهو نه ؟
اما به این فکر کن که زوده زود داری میای پیش مامانی و بابایی
چه خوب کردی که به بابایی گفتی
اینطوری خیالت هم راحته که هیچ زمانی رو برای با هم بودن از دست نمیدین
خب این از این
حالا میرسیم به اصل مطلب
هورااااااااااااااااااااااااااااااااا
آفرینننننننننننننننننننننننننننن
صدباریکلا به دختریه ناز خودم
به گل نیلوفر 65 کیلویی خودم
عزیز دلم هزاربار بهت تبریک میگم
دیدی موفق شدی ؟
دیدی تو هم تونستی ؟
دیدی خیلی هم سخت نبود ؟
وایی حتما مامان اینا چقدر به چشمشون میاد و کیف میکنن برای اندام تازه و مانکنی دختریه نازشون
یه عالمه می بوسمت فدات بشم من ...

لونا گفت...

سلام نیلوفر جون
برای کاهش وزن و رسیدن به 65 تبریک میگم.واقعا کارت عالی بوده
عزیزم نبینم ناراحت باشی و دلت گرفته باشه ها...البته فکر میکنم علتش به خاطر استرس مسافرت و دیدار مجدد خانواده بعد از مدتها باشه.اما به این فکر کن وقتی بیای ایران چقدر خانوادت قرار از دیدنت خوشحال بشن و حسابی در کنارشون خوش بگذرونی...
امروزم که با اینهمه خرید کلی راه رفتی..پس دیگه نگران ورزشت نباش
میبوسمت

نگين گفت...

سلام نيلوفر جون.مرسي كه به من دلگرمي دادي.
آره آدم هر بار زمين مي خوره بايد بلند شه ودوباره شروع كنه تا بالاخره ياد بگيره چطور بايد راه رفت.
راستي بابت كاهش وزنت بهت تبريك مي گم .خيلي خوب پيش رفتي مي دونم كه چقدر سخته با يه بچه كوچولو خودت رو در مسير نگه داري.موفق باشي وايران خوش بگذره

گلباقالی گفت...

سلام نیلوفر جونم بابا خوب تو چرا آهنگ غمگین باید گوش بدی؟؟؟اصلا بزن تو کار قری اونوقت غصتم نمیگیره که ورزش نکردی هی قرمیدی شادو سرخوش

تبسم گفت...

سلام.به به ...ببين نيلوفر خانم چه كرده.عزيزم تبريك.
اميدوارم ايران هم بهت خوش بگذره.غم و غصه رو هم فراموش كن.

ثمانه گفت...

سلام نیلوفر عزیزم....65 واقعا مبارک... من می دونم 65 چه نعمتیه.....
خانومی من تهرانم و بقیه خانواده مشهدند... هر وقت می خوایم بریم اونجا به یه نفر حداقل می گیم ولی برای بقیه سوپرایز بشه.... چون به قول خودت اگه اتفاقی زبونم لال افتاد یه نفر بدونه شما ها کجایین
ایشالا به سلامتی میای و بر میگردی گلم

نگين گفت...

عزيز جون چرا هيچي ننوشتي؟بيا بگو داري چيكار مي كني هر چند احتمالا در تكاپوي سفرت هستي .ازت ممنونم كه بهم اميدواري ميدي.يا من رژيم داشتم يا اين ماكارونيه خوشمزه شده بود.قارچش خيلي شده بود خوشمزه تر شده بود.جات خالي.علت اينكه ماكاروني خوردم اين بود كه برا خودم فكري نكرده بودم .من هميشه براي خودم غذاي بي روغن ومعمولا با حبوبات درست مي كنم هم سير ميشم هم چشمم و شكمم دنبال غذاي بقيه نيست.
شاد باشي وخوش بگذره