امروز همسری رفت تا ببینه میشه واسه رفتن به ایران کاری کرد یا نه، وقتی برگشت گفت متاسفانه نشد و منم بجاش بلیط واسه سنگاپور گرفتم تا این تعطیلیه با هم بریم سنگاپور، البته قرارمون همین بود خلاصه خیلی توی دلم ناراحت شدم worriedو دلم گرفت ولی به روی خودم نیاوردم گفتم دیگه هر چی قسمت بوده و گذشت یک ساعت بعدش بلیط های ایران و رو کرد منم از خوشحالی بالا پایین میپریدم بغلش کردم و...big hugkiss البته مجبور شده بود بلیط اتوبوس ایران ایر بگیره ولی مهم اینه که داریم میریم ایران. فقط خدا به خیر بگذرونه، بدبختی اینجاست که فقط پرواز مالزی به تهران نیست از تهران هم پرواز به شیراز داریم این یکیو خیلی خدا به خیر بگذرونه ، جمعه هفته آینده عازم ایران هستیم، ای خدا شکرت. از نانای عزیزم، لونا جون و توئیگی مهربون،  ممنونم که واسم دعا کردید. چقدر دوست داشتم همتون از نزدیک ببینم ولی ما تهران نمیمونیم و میریم ولایت( شهر گل و بلبل شهر حافظ و سعدی) اونهایی که میخوان واسشون فال حافظ بگیرم بیان جلوwinking خوب دیگه بریم سر مبحث شیرین رژیم
افطار یک لیوان شیر با ۳ خرما ۱۷۰
میان وعده  ۱ ذرت ۱ ظرف سالاد البته میخواستم همین شامم باشه ولی ساعت ۱۲ شب خیلی گرسنه شدم۱۵۰
شام  یک سینه مرغ سرخ شده و یک لیوان نوشابه blushing۷۰۰
قبل از خواب  یک لیوان شیر با خرما ۱۳۰
جمع کالری ۱۱۵۰
ورزش 
۴۰ دقیقه پیاده روی
۵ ست ۱۵تایی درازنشست

2 نظرات:

گل بهار گفت...

وای چه عالی‌ که کارتون جور شد و میرید ایران،امیدوارم حسابی‌ بهتون خوش بگذره و یه دل‌ سیر خانواده ت رو ببینی‌،جای منم خالی‌ کن،تازه من عاشق شیرازم

خوشا شیراز و وصف بی‌ مثالش / خداوندا نگهدار از زوالش

هیرادی رو ببوس

لونا گفت...

سلام نیلوفر جون
وای نمیدونی چقدر خوشحالم از اینکه بلیطتون درست شد...من تا حالا شیراز نرفتم اما خیلی وقته دلم می خواد یه بار اردیبهشت برم شیراز چون شنیدم فصل بهار اونجا خیلی قشنگه...به به فال حافظ...اگه یادت موند برای من لطفا یه فال بگیر ;)
این شام امشب هم نوش جونت...چون امروز واقعا خوب ورزش کردی.آفرین

امیدوام مسافرت حسابی بهتون خوش بگذره