شنبه هفته دیگه دارم میرم ایران وکلی هیجان زده ام، چون فکر نمیکردم دیگه به این زودیها برم. حسین یک هفته تعطیل بود یک هفته هم مرخصی گرفت، این دفعه دو هفته ایرانم، دلم واسه پاییز و زمستان شیراز تنگ شده بود اینجا که آدم نمیفهمه تو کدوم فصلی و اصلا سرما چه جوری بوده، جالب اینجاست که هیچ کدوممون هم لباس گرم نداریم حالا باید برم لباس گرم بخرم و پالتو واسه دو هفته ایران بودن.
یکی از خانومهای اینجا وقتی فهمید دارم میرم ایران گفت آدم عاقل جشن اینجا رو ول میکنه و دهه اول محرم میره ایران؟ ولی اون حتما هیچ دلبستگی و یا دلتنگی نسبت به خانوادش نداره که این حرف رو زد چون دیدن خانواده ام ارزش داره به هزارتا از این جشنها، راستش اصلا از حرفش خوشم نیومد بهش گفتم آدم عاقل دیدن خانوادش واسش یه دنیا ارزش داره.
امروز بلاخره ورزش کردم و طلسمش شکسته شد 
آب ناشتا
صبحانه  یه پرتغال ۳۰
نهار  ماکارونی ۵۰۰
م.و  چای سبز با یه تکه شکلات ۵۰
شام  مرغ کنتاکی ۵۰۰
م.و  هلو  ۳۰
جمع کالری ۱۱۶۰
ورزش  ۳۰ دقیقه تردمیل
۳ ست ۲۰ تایی کار با دمبل 
 

این روزا آپ کردنم شده یه روز در میون، شما به بزرگواری خودتون ببخشید، خیلی گرفتارم، دلم میخواست جای کلمه گرفتارم چیز بهتری پیدا میکردم، چون اصلا از این بابت ناراحت نیستم و گرفتاری هست که دوسش دارم واسه همین زیاد با کلمه گرفتاری جور در نمیاد ولی خوب دایره لغاتم محدود شده و چیزی یادم نمیاد.
تحرکم زیادتر از قبل شده ولی ورزشم تقریبا گم شده باید یه زمانی رو حتما واسه ورزش اختصاص بدم.
خیلی وسوسه میشم واسه رژیم اتکینز ولی اگه بخوام عاقلانه به این امر نگاه کنم واسه من خوب نیست، چون من یه مدتی هست که آب بدنم کم شده و از اونجایی که کربوهیدرات خودش عامل اصلی برای نگه داشتن آب در بدن هست، نمیتونم حذفش کنم، و نکته دوم اینکه چون کلسیم بدنم رو با یک یا دو لیوان شیر تأمین میکنم، اینو هم نمیتونم حذف کنم، این شد که از فکر رژیم اتکینز بیرون اومدم و فعلا همون کالری شماری رو ادامه میدم تا یک ماهه دیگه که از همه لحاظ خودم رو آماده کنم، در عین حال هم آرزو میکنم تمام بچه هایی که به این روش روی آوردن موفق بشن و سلامت.
 آب ناشتا
صبحانه یک لیوان شیر با یه خرما ۱۳۰
نهار ۵ قاشق عدس پلو با یه تکه مرغ آبپز ۵۰۰
میان وعده چای سبز 
شام خوراک عدسی  ۳۰۰
میان وعده  شیر و چند تا دونه مغز  ۱۵۰
آب ۶ لیوان 
جمع کالری ۱۰۸۰

نمیدونم چرا دوباره نسبت به رژیم سرد شدم و همش دلم میخواد بخورم، مرسی بچه ها که بهم دلداری دادید که ۱ کیلو چیزی نیست ولی متاسفانه ۱ کیلویی که شما در عرض یک هفته کم میکنید، برای من ۲ ماه طول میکشه و این خیلی ستمه که در عرض ۵ روز برمیگرده، به هر حال اتفاقیه که افتاده، دیروز تصمیم گرفتم به گروه اتکینزیها بپیوندم، ولی خدا رو شکر که اعلام نکردم، چون همون دیروز جا زدم، وای که این کرب ها عجب میچسبه، تا ساعت ۱۰ شب تحمل کردم ولی بعدش نتونستم عجیب دلم چیپس میخواست و پاپکورن که البته با اجازه بزرگتر ها نشستم سیر خوردم و بعدش کلی دعوا با خودم که اراده شکمم ندارم و از این حرفا، تازه تا ساعت ۳ شب هم از وجدان درد خواب به چشم مبارک نیومد.
امروز هم 
صبحانه یک لیوان شیر ۱۱۰
میان وعده  ۱ هویج
نهار  ۸ پلو و خورشت بادمجان ای جان ۶۰۰
میان وعده یه ماگ قهوه ۱۰۰
شام  یه تکه سینه مرغ سرخ شده با یه ظرف سالاد ۶۰۰
جمع کالری  ۱۵۰۰
عکسی که از خودم گذاشتم خوب نشده ولی چون تازه از تنور در اومده بود و مال ۲ ساعت پیش بود میخواستم ببینید