نمیدونم چرا دوباره نسبت به رژیم سرد شدم و همش دلم میخواد بخورم، مرسی بچه ها که بهم دلداری دادید که ۱ کیلو چیزی نیست ولی متاسفانه ۱ کیلویی که شما در عرض یک هفته کم میکنید، برای من ۲ ماه طول میکشه و این خیلی ستمه که در عرض ۵ روز برمیگرده، به هر حال اتفاقیه که افتاده، دیروز تصمیم گرفتم به گروه اتکینزیها بپیوندم، ولی خدا رو شکر که اعلام نکردم، چون همون دیروز جا زدم، وای که این کرب ها عجب میچسبه، تا ساعت ۱۰ شب تحمل کردم ولی بعدش نتونستم عجیب دلم چیپس میخواست و پاپکورن که البته با اجازه بزرگتر ها نشستم سیر خوردم و بعدش کلی دعوا با خودم که اراده شکمم ندارم و از این حرفا، تازه تا ساعت ۳ شب هم از وجدان درد خواب به چشم مبارک نیومد.
امروز هم 
صبحانه یک لیوان شیر ۱۱۰
میان وعده  ۱ هویج
نهار  ۸ پلو و خورشت بادمجان ای جان ۶۰۰
میان وعده یه ماگ قهوه ۱۰۰
شام  یه تکه سینه مرغ سرخ شده با یه ظرف سالاد ۶۰۰
جمع کالری  ۱۵۰۰
عکسی که از خودم گذاشتم خوب نشده ولی چون تازه از تنور در اومده بود و مال ۲ ساعت پیش بود میخواستم ببینید 


13 نظرات:

سوگند گفت...

نيلو جوني
تو كه هيكلت خيلي خوبه ، ماشالا قد بلند هم هستي ... خيلي غصه نخور زود مانكن ميشي

اما نبينم دلسرد بشي ها!!!

ناشناس گفت...

غاطيما

سلام گلم
ميدوني چند بار اومدم نظر بدم اما نتونستم
هركار كردم نشد
رسيدن به خير
خوش گذشت؟
آره همگروهيم
رژيمم خوبه اما تنوع غذايي نداره و همش آبپزه
گفتم شايد اتكينز خوب باشه
اما هنو دو دلم نميدونم چه كنم

ناشناس گفت...

فاطيما

سلام گلم
ميدوني چند بار اومدم نظر بدم اما نتونستم
هركار كردم نشد
رسيدن به خير
خوش گذشت؟
آره همگروهيم
رژيمم خوبه اما تنوع غذايي نداره و همش آبپزه
گفتم شايد اتكينز خوب باشه
اما هنو دو دلم نميدونم چه كنم

سما گفت...

درسته که نمیتونم صورت ماهتو ببینم ولی هیکل مانکتو که دیدم با سوگند جون موافقم قدت بلنده وزنتم زیاد نیس خودتو ناراحت نکن اون 1 کیلو هم کم میشه راستی میتونی رزیم نان رو امتحان کنی اینو تو وبلاگ نرگس جون دیدم یه روز در میون فقط نون میخوری بقیشم هر چی دلت خواس میگفت هفته ای 2 کیلو کم میکنی ... البته سخته دیگه ... اگه بتونی بیای که خیلی عالی میشه

میس ری گفت...

اینجا رو با قلم نا مرئی نوشتی خاله؟
میس ری

هديه گفت...

نيلوفر جان اندامت خيلي عاليه، فکر کنم ماکزيمم پنج کيلو اضافه وزن داشته باشي، نه بيشتر، همين‌جوري با اعتدال و صبر و حوصله پيش بري حتماً به نتيجه مي‌رسي.
اتکينز رو هم بچه‌ها گفته‌ان، چند روز اول خيلي سخته، ولي بعد که عادت کني بهتر مي‌شه.
روي ماه پسرتو ببوس :*

فاطيما گفت...

سلام همگروهي
نبينم نااميد شي؟
خوب حالا كه دلي از عزا درآوردي بيا از فردا اتكينزو شروع كنيم
فقط دو هفته است ما ميتونيم تحمل كنيم مگه نه؟
تازه توكه قدت بلنده و هيكلتم خوبه
من از فردا شروع ميكنم خواستي بيا با هم پيش بريم
منتظرمااااااااا
تنبلي نكن

سوگند گفت...

دلسرديت برطرف شده يا نه ؟
ميخواي تو هم بياي اتكينزي بشي ؟

سما گفت...

نیلوفر جونم تو رژیم نون یه روز فقط نون میخوری هر نوعی که دوس داری روز بعدم هر چی دلت خواس میخوری روزایی که فقط نون میخوری چای و قهوه بدون قندم مجازه ... حالا بازم لینک نرگس رو گذاشتم میتونی اطلاعات کاملتری ازش بگیری

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر جون
ماشالله با اين قد ديگه اضافه وزني در كار نيست خيلي هم مانكني

atefe گفت...

mamnon ke omadi khosh andam khanoooooom

باروون گفت...

سلام نيلوفر جان..مرسي كه اومدي...هم همگروه و هم همشهري...چه شود !!
من ميخوام از فردا رژيم اتكينز بگيرم..ميدونم موفق ميشم..شما هم واسم دعا كن..مرسي..

شكيبا گفت...

خوبي نيلوفر جان؟