این روزا آپ کردنم شده یه روز در میون، شما به بزرگواری خودتون ببخشید، خیلی گرفتارم، دلم میخواست جای کلمه گرفتارم چیز بهتری پیدا میکردم، چون اصلا از این بابت ناراحت نیستم و گرفتاری هست که دوسش دارم واسه همین زیاد با کلمه گرفتاری جور در نمیاد ولی خوب دایره لغاتم محدود شده و چیزی یادم نمیاد.
تحرکم زیادتر از قبل شده ولی ورزشم تقریبا گم شده باید یه زمانی رو حتما واسه ورزش اختصاص بدم.
خیلی وسوسه میشم واسه رژیم اتکینز ولی اگه بخوام عاقلانه به این امر نگاه کنم واسه من خوب نیست، چون من یه مدتی هست که آب بدنم کم شده و از اونجایی که کربوهیدرات خودش عامل اصلی برای نگه داشتن آب در بدن هست، نمیتونم حذفش کنم، و نکته دوم اینکه چون کلسیم بدنم رو با یک یا دو لیوان شیر تأمین میکنم، اینو هم نمیتونم حذف کنم، این شد که از فکر رژیم اتکینز بیرون اومدم و فعلا همون کالری شماری رو ادامه میدم تا یک ماهه دیگه که از همه لحاظ خودم رو آماده کنم، در عین حال هم آرزو میکنم تمام بچه هایی که به این روش روی آوردن موفق بشن و سلامت.
 آب ناشتا
صبحانه یک لیوان شیر با یه خرما ۱۳۰
نهار ۵ قاشق عدس پلو با یه تکه مرغ آبپز ۵۰۰
میان وعده چای سبز 
شام خوراک عدسی  ۳۰۰
میان وعده  شیر و چند تا دونه مغز  ۱۵۰
آب ۶ لیوان 
جمع کالری ۱۰۸۰

10 نظرات:

من خوبم گفت...

سلام گلم.تو یه روز درمیونم بیای خوبه (البته من وقتی مرتب میام مناسب تر هم می خورم!) راستی منم اتکینز رو دوست دارم خفن ولی حوصله ندارم همش پروتئین بخورم و شیر نخورم!(آخه من عاشق شیرم!)عکست هم خیلی نازه توی این لباس که خیلی هم متناسبی.خوشگل هم هستی! چقدر پسرت گله!مواظب خودت باش

سوگند گفت...

نيلو جون سعي كن با هر رژيمي كه توش راحتي ادامه بدي ...
هرچند كه من گفتم تو خيلي خوبي و احتياج به اين حرفا نداري :))

توئیگـــی گفت...

سلام مهربون
میتونی بجای گرفتاری بگی شلوغم . همون بیزی اون طرفیا . راس میگی گرفتاری موج منفی داره . کالری شماری راه اساسی تری از اتکینزه . اتکینز واسه اونهائی خوبه که هولن ! تو که عجله ای نداره . بوس

مامان بانو گفت...

سلام نيوفري
ايشالله به خير و خوشي باشه ما يه روز درميونت رو هم دوست داريم دلايلت براي ترك اتكنيز كاملا منطقيه بعدشم شما كه گفتم مانكني نياز به اين روش نداري
هيراد جونو ببوس

سما گفت...

همین که یه روز در میون میای خیلی خوبه اگه اشتباه نکنم داری مقدمات سفر به ایرانو انجام میدی ایشالا که همه کارات راست و ریس بشه و بیای عزیزم

توئیگـــی گفت...

سلام نیلوفر جان . برای وبلاگ تو نمیشه پیغام خصوصی گذاشت :(
رمز رو چطوری بدم بهت ؟ ایمیل بده لطفا . بوس

ناشناس گفت...

نیلوفر جونم من ارومیه ای هستم

نگين گفت...

سلام نيلوفر جون
خوبي؟دلم برات تنگ شده بود.راستش من اتكينز گرفتم ولي فقط سه روز تونستم ادامه بدم.تو كه ماشالله خيلي خوشتيپي.همينطور نرم وآروم برو جلو.بوس

سما گفت...

خوشا شیراز و وصف بی مثالش .... باید از مهربونی و خونگرمیت می فهمیدم شیرازی هستی نیلوفر جونم

رها گفت...

سلام!من برگشتم