امروز وزنم ۶۴.۵ بود، این جوری که بر خودم معلوم شده من تقریبا هفته ای ۲۵۰ گرم کم میکنم،  خوبه ضعف نمی کنم و کم بنیه نمیشم بااین همه کاهش وزنی که در هفته دارم، ولی بازم خدا رو شکر که کم میشه، فکر کن اگه قرار بود زیاد بشه یا ثابت بمونه چه فاجعه ای بود.
از وقتی ازدواج کردم دقتم در مورد خانواده هایی که بچه داشتن زیاد شد که چه جوری رفتار میکنن با بچه ها، خوب بالطبع از یه عده خوشم میومد از یه عده هم نه ولی چیزی که واسم عجیب بود اون مادر هایی بودن که بچه هاشون کارهای بزرگتر از سنشون انجام میدادن و مامانه کلی ذوق بچشو میکرد و دیگرون هم تصدیق میکردن که آفرین چقدر خوبه بیشتر از سنش میفهمه و انجام میده، نمیدونم شایدم خیلی خوبه و باید این جوری باشه ولی من همیشه دلم میخواست هیراد بچگی کنه نه اینکه بخوام کارهای بزرگتر هارو تقلید کنه، دوست داشتم  خیال بافی کنه در عین حالی که واقعیات جامعه هم بهش نشون میدم، دوست داشتم غرق دنیای بچگی باشه، این بود که از وقتی نوزاد بود هر روز صبح که از خواب بیدار میشد میبردمش کنار پنجره و میگفتم سلام خورشید خانوم، سلام درختها، سلام ماشینها و ... هر شب هم قبل از خوابش به همه شب بخیر میگفتم، وقتی باهاش بازی میکنم بیشتر حالت تأتر داره با همه عروسکهای حیوانیش حرف میزنم و میارمشون توی بازی، این ها رو گفتم چون دیشب هیراد موقع خواب دوید پشت پنجره گفت (شب خیر درختا، شب بخیر موتور شب بخیر تاکسی) البته به زبان بچگی خودش، امروز ظهر هم که مشغول بازی بود به همه حیوانات عروسکیش میگفت بیا بغلم و بوسشون میکرد واسم خیلی جالب بود، وقتی هم واسه شنا میخواستم ببرمش پایین رفت با همشون خداحافظی کرد و بوسیدشون و بعد اومد البته شاید به نظر هر کسی دیگه این کار ها  احمقانه بیاد.
بگذریم
صبحانه یه نان تست با پنیر  ۱۰۰
میان وعده هندوانه ۸۰
نهار ۵ ق پلو با ۳ ق خورشت بادمجان  ۵۰۰
میان وعده یه کیک کوچولو با یه ماگ قهوه  ۳۰۰
شام نصف ذرت و باز ۳ ق پلو با ۲ ق خورشت بادمجان  ۴۰۰
جمع کالری ۱۳۸۰ رند میکنم ۱۴۰۰
البته از ساعت ۷ به بعد برای اولین بار چیزی نخوردم 
ورزش
۴۰ دقیقه تردمیل (اینتروال)
۵ ست ۱۵ تایی درازنشست
۱۰ ست ۲۰ تایی کار با وزنه پهلو
 
امروز صبح ساعت ۸:۳۰ بود که بیدار شدم، قبل از هر کاری تصمیم گرفتم تا هیراد خوابه اول ورزشم را انجام بدم، که همین امر باعث شد انرژی مضاعفی واسه بقیه کارام بگیرم خیلی سر حال شده بودم. طبقه شش ساختمان ما، استخر و جکوزی هست که هیراد رو واسه شنا اونجا میبرم اطرافش بازه و کامل سر پوشیده نیست، روبروی ساختمان یه زمین گلف هست که خیلی بزرگه و منظره خیلی جالبی داره، بعد از ورزشم رفتم کنار استخر و زمین گلف رو تماشا میکردم و همونجا هم شروع کردم به قدم زدن، با وجود اینکه اینجا هوا گرمه ولی بخاطر بارونی که زده بود بوی علفها بلند شده بودو یه نسیم خنکی هم میوزید و حس خوبی بهم میداد از بچگی عاشق بوی علف بارون خورده بودم و دقیقا امروز که داشتم راه میرفتم و این بو به مشامم خورد تمام بچگیم جلوی چشمم اومد که همیشه وقت بارون میدویدم میرفتم بیرون و از یه درخت بالا میرفتم و همونجا مینشستم و چقدر مامانم از دستم حرص میخورد، بابا هم همیشه میگفت این باید پسر میشد، یادش به خیر چه روزهایی بود.
و اما رژیم و ورزش امروز که البته دوبار ورزش کردم یه بار صبح که توضیح دادم یه بار هم عصر 
صبحانه:    نصف لیوان شیر با یه آبنبات رژیمی  ۹۰
نهار:         یه ظرف سالاد با یه کفگیر ماکارونی  ۶۰۰
میان وعده : یه لیوان چای سبز، ۲ ق بستنی، ۴تا بادوم هندی ۱۰۰
شام :        یه ذرت و یه اسنک گوشت بدون پنیر ۳۰۰
جمع کالری ۱۰۹۰
ورزش 
صبح : ۲۰ دقیقه تردمیل (اینتروال)
          ۳ ست ۱۵ تایی دراز نشست
          ۱۰ دقیقه پیاده روی و غرق در کودکی
عصر: ۳۰ دقیقه تردمیل (اینتروال)
         ۵ ست ۱۵ تایی دراز نشست
        ۳ ست ۱۵ تایی کار با وزنه سینه
        ۳ ست ۱۵ تایی کار با وزنه ران پا 
        ۵ ست ۲۰ تایی کار با وزنه پهلو 
امروز از خودم بسیار راضیم و احساس خوبی دارم امیدوارم هرروزم بهتر از دیروز و امروزم باشه و از خودم راضی باشم 
چقدر حس خوبیه وقتی صبح زودتر از همیشه از خواب بیدار میشی.
من امروز صبح ساعت ۸ از خواب بیدار شدم که توی این چند ماهه اخیر بی سابقه بوده و به همه کارام رسیدم ساعت ۱۰ صبح نهارم آماده بود. 
عصر هم علاوه بر ورزش که توی خونه انجام دادم. یک ساعت هم با هیراد رفتم پیاده روی 
وقتی از بیرون برگشتم ساعت ۸ شب بود و من سر پایی شام خوردم و بعد از اون دیگه هیچی نخوردم، درسته که وعده ما ساعت ۷ بوده ولی منی که تا ساعت ۱ شب هم باز مشغول تنقلات خوردن بودم و تازه همیشه ساعت ۱۱ شب شام میخوردیم حالا واسم کلی جالب شده. کم کم کم خودمو به ساعت ۷ هم وفق میدم.
صبحانه بعد از خوردن یک لیوان آب یک کاسه آش ۲۰۰
نهار  ۵ قاشق پلو با ۳ قاشق قورمه سبزی  ۶۰۰
میان وعده  یک لیوان چای سبز با یه اپسیلوم کیک  ۵۰
شام  دو تا برش پیتزای سبزیجات  ۳۰۰
جمع کالری ۱۱۵۰ بگو ۱۲۰۰
ورزش
۳۰ دقیقه پیاده روی تردمیل (اینتروال)
۵ ست ۱۵ تایی درازنشست
۱ ساعت پیاده روی با هیراد (استقامتی) فکر کنم این یکی اندازه یک هفته کالری سوزوندم 

دیشب که تولدم بود، همسرم چند تا از بچه های ساختمون رو دعوت کرده بود خونمون، واسه همین تنها نبودیم و خیلی هم خوش گذشت یکی از بچه ها صدای قشنگی داشت و اهل گیتار و آواز خوندن بود که واسمون چند تا آهنگ خوند، تازه ساعت ۱۲ شب کیک برون و خورون بود البته من نخوردم ولی نشد که بعد از ساعت ۷ هم چیزی نخورم، وقتی به همسری گفتم من به خودم قول دادم دیگه از امروز بعد از ساعت ۷ چیزی نخورم در جوابم گفت آدم روز تولدش به خودش از این قولها نمیده، و برای اینکه واسش سوء تفاهم پیش نیاد که من فرشته هستم قول خود را شکستم.
و اما امروز
تلافی دیشب که کیک نخورده بودم امروز در آوردم و یک تکه نسبتا کوچیک خوردم 
صبحانه یه تکه پیتزا ۱۰۰
نهار  یک تکه ماهی با ۳ قاشق سبزی پلو ۳۰۰
میان وعده  همون کیکه که گفتم ۱۰۰
شام دو تا تخم مرغ آبپز با دو تکه نان تست ۲۵۰
مشغول شام درست کردن بودم که نگاه ساعت کردم دیدم وای ساعت ۷:۳۰ شبه و منم قراره بعد از ساعت ۷ چیزی نخورم این بود که سریع واسه خودم تخم مرغ آبپز درست کردم و شد ساعت یه ربع به ۸ که من شامم رو خوردم و دیگه زیپ دهان بسته و تا فردا صبح چیزی نمیخورم
ورزش نکردم 
جمع کل کالری  ۷۵۰ که میزارم ۱۰۰۰

 

امروز یکی از اون روزهای قشنگه که من کلی با هاش حال میکنم امروز روز منه فقط من، چون امروز تولدمه
تولدم مبارک  دست و جیغ و هورااااااااا
توی ایران معلوم بود که تولدم فصل پاییزه برگ درخت میریزه هوا شده کمی سرد... بقیه شعرشو خودتون بخونید. ولی اینجا فکر میکنی چله تابستون نه برگ ریزونی، نه تغییر رنگی، نه سرمایی، خدایا شکرت که یه جا چهار فصل داره یه جا دو فصل یه جا هم فقط یه فصل داره و گیج میشی که الان کدوم فصله؟
هنوز تولد بازیمو شروع نکردم چون آقای همسر رفتن بیرون، فکر کنم رفته بساط تولد علم کنه، هیراد هم کلی با هم رقصیدیم بعد رو مبل خوابش برد.
خودم آهنگ تولد گذاشتم رقصیدم و از خودم فیلم گرفتم و با خود فرداهام صحبت کردم 
صبحانه نصف لیوان شیر 
نهار  نودل کاری که کالریش ۳۴۸ بود من نصفشو خوردم
میان وعده ۲ قاشق بستنی و دو تا بادوم هندی
شام هنوز نخوردم تازه کیک تولد هم مونده 
۴۰ دقیقه تردمیل 
۳ ست ۱۵ تایی درازنشست
۶ ست ۲۰ تایی کار با وزنه قسمت پهلو