امروز یکی از اون روزهای قشنگه که من کلی با هاش حال میکنم امروز روز منه فقط من، چون امروز تولدمه
تولدم مبارک  دست و جیغ و هورااااااااا
توی ایران معلوم بود که تولدم فصل پاییزه برگ درخت میریزه هوا شده کمی سرد... بقیه شعرشو خودتون بخونید. ولی اینجا فکر میکنی چله تابستون نه برگ ریزونی، نه تغییر رنگی، نه سرمایی، خدایا شکرت که یه جا چهار فصل داره یه جا دو فصل یه جا هم فقط یه فصل داره و گیج میشی که الان کدوم فصله؟
هنوز تولد بازیمو شروع نکردم چون آقای همسر رفتن بیرون، فکر کنم رفته بساط تولد علم کنه، هیراد هم کلی با هم رقصیدیم بعد رو مبل خوابش برد.
خودم آهنگ تولد گذاشتم رقصیدم و از خودم فیلم گرفتم و با خود فرداهام صحبت کردم 
صبحانه نصف لیوان شیر 
نهار  نودل کاری که کالریش ۳۴۸ بود من نصفشو خوردم
میان وعده ۲ قاشق بستنی و دو تا بادوم هندی
شام هنوز نخوردم تازه کیک تولد هم مونده 
۴۰ دقیقه تردمیل 
۳ ست ۱۵ تایی درازنشست
۶ ست ۲۰ تایی کار با وزنه قسمت پهلو 




6 نظرات:

سما گفت...

سلام نیلوفر عزیزم تولدت مبارک خانومی ایشالا در کنار هیراد عزیزو همسر مهربونت 120 ساله شی این چندمین باره که برات کامنت میزارم ولی نمیدونم کجای کار مشکل دارم که ثبت نمیشه بازم تولدت مبارک

تبسم گفت...

سلام عزيزم.ديروز كه دم از خداحافظي زدي فكر كردم ميري سفر.راستي تولدت هزاران بار مبارك.ان شاالله هميشه پايدار و پاينده باشي

نانا گفت...

یه سبد دعا و خوشبختی فردا مال تو
دست من بود که می گفتم همه دنیا مال تو
الهی فدات بشم من تولدت مبارک باشه قربونت بشم من
الهی صد ساله بشی نازنینم
کاش اینجا بودی و برات جشن میگرفتیم و دور هم جمع میشدیم
برات بهترین ها رو از خدا می خوام
خیلی دوست داشتنی هستی
می بوسمت

سپیده گفت...

سلام،
از آشنایی با شما و اینجا خوشحال
امیدوارم تا آخر راه موفق باشی و به وزن و اندام دلخواهت برسی

بهاران گفت...

سلام نیلوفر جونم.
خیلی خوشحالم که امروز که اومدم به دیدنت تولدته.تولدت مبارک عزیزم.همیشه خوشگل و شاد و سلامت و پاینده باشی در کنار خانواده.

مامان بانو گفت...

تولدت مبارك عزيزم
يه بغل گل و بوسه تقديم به شما راستي الان ايران نيستين ؟اون كيك تول منو هم قلقلك مي ده ها