امروز صبح ساعت ۸:۳۰ بود که بیدار شدم، قبل از هر کاری تصمیم گرفتم تا هیراد خوابه اول ورزشم را انجام بدم، که همین امر باعث شد انرژی مضاعفی واسه بقیه کارام بگیرم خیلی سر حال شده بودم. طبقه شش ساختمان ما، استخر و جکوزی هست که هیراد رو واسه شنا اونجا میبرم اطرافش بازه و کامل سر پوشیده نیست، روبروی ساختمان یه زمین گلف هست که خیلی بزرگه و منظره خیلی جالبی داره، بعد از ورزشم رفتم کنار استخر و زمین گلف رو تماشا میکردم و همونجا هم شروع کردم به قدم زدن، با وجود اینکه اینجا هوا گرمه ولی بخاطر بارونی که زده بود بوی علفها بلند شده بودو یه نسیم خنکی هم میوزید و حس خوبی بهم میداد از بچگی عاشق بوی علف بارون خورده بودم و دقیقا امروز که داشتم راه میرفتم و این بو به مشامم خورد تمام بچگیم جلوی چشمم اومد که همیشه وقت بارون میدویدم میرفتم بیرون و از یه درخت بالا میرفتم و همونجا مینشستم و چقدر مامانم از دستم حرص میخورد، بابا هم همیشه میگفت این باید پسر میشد، یادش به خیر چه روزهایی بود.
و اما رژیم و ورزش امروز که البته دوبار ورزش کردم یه بار صبح که توضیح دادم یه بار هم عصر 
صبحانه:    نصف لیوان شیر با یه آبنبات رژیمی  ۹۰
نهار:         یه ظرف سالاد با یه کفگیر ماکارونی  ۶۰۰
میان وعده : یه لیوان چای سبز، ۲ ق بستنی، ۴تا بادوم هندی ۱۰۰
شام :        یه ذرت و یه اسنک گوشت بدون پنیر ۳۰۰
جمع کالری ۱۰۹۰
ورزش 
صبح : ۲۰ دقیقه تردمیل (اینتروال)
          ۳ ست ۱۵ تایی دراز نشست
          ۱۰ دقیقه پیاده روی و غرق در کودکی
عصر: ۳۰ دقیقه تردمیل (اینتروال)
         ۵ ست ۱۵ تایی دراز نشست
        ۳ ست ۱۵ تایی کار با وزنه سینه
        ۳ ست ۱۵ تایی کار با وزنه ران پا 
        ۵ ست ۲۰ تایی کار با وزنه پهلو 
امروز از خودم بسیار راضیم و احساس خوبی دارم امیدوارم هرروزم بهتر از دیروز و امروزم باشه و از خودم راضی باشم 

8 نظرات:

مریم گفت...

سلام عزیزم . خوش به حالته خوب اراده داری ها . البته من نمیشه گفت اضافه وزن دارم ولی دوست دارم لاغرتر بشم .
بله عزیز مال خودمه البته خیلی پستها کم و خالی هستند چون تازه تاسیسه.
اگه دوست داشتی یک بار که میام سمت کی ال از قبل خبرت کنم تا با هم قرار بزاریم
قربونت عزیز

ثمانه گفت...

ای به قربون این اراده برای این همه ورزش....کاش یکم از تو یاد بگیرم....
بابای منم همیشه می گفت خواهر کوچیکم باید ÷سر میشد

ففلی گفت...

چقدر عالیه این حس خوب کودکی ...

سما گفت...

آفرین هزار آفرین به این ورزش نیلوفر جون خیلی عالی بود راستی میتونم بپرسم معنی هیراد چیه؟ خیلی اسم قشنگیه نیلوفر مهربونم

بهاران گفت...

صبحت به خیر نیلوفر جان
خیلی خوبه که ورزش های وزنه هم می کنی.بدن خوش فرم و چربیها آب می شه.من اکثرا هر روز بهت سر می زنم فقط گاهی بی سر و صدا.موفق باشی.

سپیده گفت...

سلام نیلوفر جون
بابا ایول عجب اراده ای! ورزشت عالیه! موفق باشی.
واقعا یادآوری دوران کودکی چه حس شیرینی به آدم میده... من که عاشق هر چیزی ام که منو یاد بچگی بندازه...

nanazi گفت...

nazarat taeedi hast? pas nazare man koo?

شكيبا گفت...

وقتي ميام اينجا يه حس خوبي بهم دست مي ده.فقط مي تونم همينو بگم .بوس