امروز وزنم ۶۴.۵ بود، این جوری که بر خودم معلوم شده من تقریبا هفته ای ۲۵۰ گرم کم میکنم،  خوبه ضعف نمی کنم و کم بنیه نمیشم بااین همه کاهش وزنی که در هفته دارم، ولی بازم خدا رو شکر که کم میشه، فکر کن اگه قرار بود زیاد بشه یا ثابت بمونه چه فاجعه ای بود.
از وقتی ازدواج کردم دقتم در مورد خانواده هایی که بچه داشتن زیاد شد که چه جوری رفتار میکنن با بچه ها، خوب بالطبع از یه عده خوشم میومد از یه عده هم نه ولی چیزی که واسم عجیب بود اون مادر هایی بودن که بچه هاشون کارهای بزرگتر از سنشون انجام میدادن و مامانه کلی ذوق بچشو میکرد و دیگرون هم تصدیق میکردن که آفرین چقدر خوبه بیشتر از سنش میفهمه و انجام میده، نمیدونم شایدم خیلی خوبه و باید این جوری باشه ولی من همیشه دلم میخواست هیراد بچگی کنه نه اینکه بخوام کارهای بزرگتر هارو تقلید کنه، دوست داشتم  خیال بافی کنه در عین حالی که واقعیات جامعه هم بهش نشون میدم، دوست داشتم غرق دنیای بچگی باشه، این بود که از وقتی نوزاد بود هر روز صبح که از خواب بیدار میشد میبردمش کنار پنجره و میگفتم سلام خورشید خانوم، سلام درختها، سلام ماشینها و ... هر شب هم قبل از خوابش به همه شب بخیر میگفتم، وقتی باهاش بازی میکنم بیشتر حالت تأتر داره با همه عروسکهای حیوانیش حرف میزنم و میارمشون توی بازی، این ها رو گفتم چون دیشب هیراد موقع خواب دوید پشت پنجره گفت (شب خیر درختا، شب بخیر موتور شب بخیر تاکسی) البته به زبان بچگی خودش، امروز ظهر هم که مشغول بازی بود به همه حیوانات عروسکیش میگفت بیا بغلم و بوسشون میکرد واسم خیلی جالب بود، وقتی هم واسه شنا میخواستم ببرمش پایین رفت با همشون خداحافظی کرد و بوسیدشون و بعد اومد البته شاید به نظر هر کسی دیگه این کار ها  احمقانه بیاد.
بگذریم
صبحانه یه نان تست با پنیر  ۱۰۰
میان وعده هندوانه ۸۰
نهار ۵ ق پلو با ۳ ق خورشت بادمجان  ۵۰۰
میان وعده یه کیک کوچولو با یه ماگ قهوه  ۳۰۰
شام نصف ذرت و باز ۳ ق پلو با ۲ ق خورشت بادمجان  ۴۰۰
جمع کالری ۱۳۸۰ رند میکنم ۱۴۰۰
البته از ساعت ۷ به بعد برای اولین بار چیزی نخوردم 
ورزش
۴۰ دقیقه تردمیل (اینتروال)
۵ ست ۱۵ تایی درازنشست
۱۰ ست ۲۰ تایی کار با وزنه پهلو
 

10 نظرات:

nanazi گفت...

دوباره سلام !
دوست جونم منم دلم میخواد زودی ببینمت و یه برنامه رژیمی اساسی با هم بذاریم ! من الان البته زیاد در بند رژیم و اینا نیستم یکمی که حالم خرابه ! یکمی هم درسم زیاده !! ولی خوب دیگه چربیها دارن منو خفه میکنن و باید حسابی به فکرشون باشم.
آها داشت یادم میرفت میخواستم بگم دوست جون من رو از کجا میشناسی؟ آخه دیدم لینکش توی لینک دوستات هست و سایت آشپزیش هم اونجا هست گفتم شاید فامیل باشیم ها!! در ضمن من تو اون سایت آشپزی نویسنده هستم ها!! یعنی خیلی آدم مهمی هستم !! فقط خواستم درجریان باشی :)

سپیده گفت...

نیلوفر جان اگه درست حدس زده باشم شما منظورت پودر "لاکستیو" هست، من از اون هم قبلا 1 بار امتحان کردم ولی همون مشکلی برام پیش اومد که شما گفتی. و غیر از همون 1 بار دیگع اصلا مصرف نکردم... به نظرم خوب نیست چون وضعیت مزاجی رو به هم میریزه و کاهش وزنش هم فقط به خاطر از دست رفتن آب بدنه. ولی در مورد این قرص من اصلا همچین مشکلی نداشتم و تاثیری در این زمینه نداره.

در مورد دراز و نشست هم من نمیدونستم که اگه قبل از پیاده روی بزنی کالری نمیسوزونه!!! البته من بیشتر به خاطر شکم میزنم اما خب کالری سوزی هم داشته باشه چه بهتر... ممنون که گفتی خانومی، خیلی راهنمایی به درد بخوری بود.
خیلی خوبه که آدم در هر زمانی، مطابق سنش زندگی کنه و از زندگی لذت ببره... مخصوصا بچگی که شیرین ترین دورانه و دیگه برنمیگرده... خوش ه حال هیراد جون که مامان با احساس و فهمیده ای مثل شما داره. خدا در کنار هم حفظتون کنه و همیشه شاد و سلامت باشید انشالله.
هیراد کوچولو رو هم ببوس دوست خوبم:*

ستايش گفت...

سلام نيلوي صبحت بخير عزيزم از اينكه بهم سرزدي و راهنمايي كردي ممنون گلم راستي چه خوب وزن كم مي كني خوشبحالت اميدوارم موفق باشي راستي ياد بچگي هامون بخير كاش هيچ وقت برزگ نمي شديم .به نظر من بچه ها با اين خيالبافي ها بزرگ ميشن اگه ازهمون اول بخوايم اونها رو با دردسرهاي اين دنيا اشنا كنيم كه از همون اول اين كوچولوها زده ميشن ان شا اله موفق باشي و هميشه پيروز.

شهرزاد گفت...

سلام
من عاشق بچگي بچه هام ...

مامان بانو گفت...

سلام مامان هيرادجون
چقدر قشنگ در مورد بچه گيها نوشته بودي خوش بحال هيراد كه ماماني مثل شما داره كه اينقدر براش وقت مي ذاره
راستي مي خواستم بپرسم شما كجا هستين البته اگر فضولي نباشه
ايو توصيفات آدمو حال مي ياره

سما گفت...

سلام نیلوفر گلم در مورد کاهش وزنت زیاد نگران نباش به قول خودت همین که کم میشه خیلی خوبه در مورد آقا هیرادم که واقعا خوش بحالش که مامان نازی مثل تو داره

عاطفه گفت...

سلام نیلو جان
خوش به حال هیراد که همچین مادری داره مطمئنن وقتی بزرگتر شد از اینکه مامانش درکش نمی کنه اذیت نمیشه
راستی این قضیه دراز نشست قبل از پیاده روی چیه ؟؟؟؟؟

ففلی گفت...

از طرف من کلی ببوسش .

گلباقالی گفت...

سلام نیلو جونم اتفاقااین کار از نظر روانشناختی بهترین رفتار با کودک در اون سنه بچه باید یاد بگیره که همه چیز شخصیت داره و حتی به عروسکشم احترام بزاره اون وقت احترام به تمام کسایی که با هاشون در تماسه رو یاد میگیره و انسانیتش زیاد میشه ! تازه قوه تخیلشم بیشتر میشه!!!

سما گفت...

چند روزه نیستی خانومی نگران شدم