دیشب که تولدم بود، همسرم چند تا از بچه های ساختمون رو دعوت کرده بود خونمون، واسه همین تنها نبودیم و خیلی هم خوش گذشت یکی از بچه ها صدای قشنگی داشت و اهل گیتار و آواز خوندن بود که واسمون چند تا آهنگ خوند، تازه ساعت ۱۲ شب کیک برون و خورون بود البته من نخوردم ولی نشد که بعد از ساعت ۷ هم چیزی نخورم، وقتی به همسری گفتم من به خودم قول دادم دیگه از امروز بعد از ساعت ۷ چیزی نخورم در جوابم گفت آدم روز تولدش به خودش از این قولها نمیده، و برای اینکه واسش سوء تفاهم پیش نیاد که من فرشته هستم قول خود را شکستم.
و اما امروز
تلافی دیشب که کیک نخورده بودم امروز در آوردم و یک تکه نسبتا کوچیک خوردم 
صبحانه یه تکه پیتزا ۱۰۰
نهار  یک تکه ماهی با ۳ قاشق سبزی پلو ۳۰۰
میان وعده  همون کیکه که گفتم ۱۰۰
شام دو تا تخم مرغ آبپز با دو تکه نان تست ۲۵۰
مشغول شام درست کردن بودم که نگاه ساعت کردم دیدم وای ساعت ۷:۳۰ شبه و منم قراره بعد از ساعت ۷ چیزی نخورم این بود که سریع واسه خودم تخم مرغ آبپز درست کردم و شد ساعت یه ربع به ۸ که من شامم رو خوردم و دیگه زیپ دهان بسته و تا فردا صبح چیزی نمیخورم
ورزش نکردم 
جمع کل کالری  ۷۵۰ که میزارم ۱۰۰۰

 

8 نظرات:

ستایش گفت...

سلام نیلوفرجونم تولدت مبارک ان شالااله صد ساله بشی گلم

پرستش گفت...

سلام نیلوفر عزیزم :*
توللللللللللللدت مباااااااااااااااااااااااااارک !
خوشحالم که بموقع برای تبریک رسیدم :)
کیک تولد نوووووووش جونت، خیلی عالیه که غذاها رو مدیریت میکنی تا چیزایی که میخوای بخوری، منم از اینکار خوشم میاد و گاهی که چیزی دلم میخواد، توی برنامه م یه جوری میذارمش :D

khoob گفت...

comente man parid/ tavalodet mobarak/nemitoonam inja farsi benevisam

بهاران گفت...

سلام نیلوفر جونم
خوب کاری کردی.روزتولد روز مهمیه.نوش جان.بازم مبارک باشه

سپیده گفت...

نیلوفر جون سلام
اول از همه تولدت مــبــارک!!!!!!
کیک تولد هم نوش جان.
ممنون که هم سر زدی. موفق باشی

تبسم گفت...

سلام گلم.خوبي.خوش به حالت من تا ورزشو شروع ميكنم كالريهام ميره بالا.ولي ممنون كه بهم سر زدي و روحيه داري.خدا رو شكر كه دوستاي گلي مثل تو دارم!

توئـیــــگی گفت...

نیلوفر مظلوم و معصوم عزیزم تولدت مبارک :) امیدوارم سال خیلی خوبی رو در پیش داشته باشی . میگم کاش به همسرت نمیگفتی . خیلی خوشش میاد از وبلاگ و وبلاگ نویسا ، حالا تو بیشتر هم لجش کردی !

ففلی گفت...

آخ عزیزم.ببخشید سر نزدم و ندیدم تولدت رو.خیلی مبارکه عزیزم!