سلام من دوباره برگشتم البته جایی نرفته بودم فقط آپ نمی کردم، البته مطمئن نیستم از امروز دوباره دائمی باشه ولی خوب هر وقت شد میام. یه مشکلاتی دارم که هنوز کاملا حل نشده وقتی به امید خدا کامل حل شد دیگه دائم دائم میشم 
از همه دوستانی که وقتی آپ هم نمیکردم بهم سر میزدن ممنونم
خوب من امروز ۶۵.۵ کیلو بودم که رقم دلچسبی واسم نیست آخه تقریبا دو ماهی میشه من روی همین وزن موندم. البته بالاتر از این وزن رفته ولی متاسفانه پایین تر نیومده. و طبق قولی که به خودم داده بودم دیگه پاک سازی یخچال نکردم، به غذای هیراد ناخونک نزدم ولی هنوز جواب نگرفتم، اما من که از رو نمیرم لجبازتر از این حرفام هنوز نهضت ادامه دارد و من همچنان در رژیم باقی میمانم.
امروز که وبلاگ توئیگی میخوندم تصمیم گرفتم که بعد از ساعت ۷ سعی کنم چیزی نخورم البته از فردا چون امروز که حسابی خراب کردم.
صبحانه یه کاسه کوچولو آش سبزی (ساعت ۱۱ صبح)
نهار ۵ قاشق پلو با دال عدس  (ساعت ۴ بعد از ظهر)
میان وعده یه کیک شکلاتی با یه ماگ موکا ( ساعت ۸ شب )
شام یه چیکن برگر ( ساعت ۱۰:۳۰)
الان ساعت ۱۲ شب و من هنوز چیزی نخوردم ولی نمیدونم تا کی تحمل میکنم و سراغ کمد تنقلات نمیرم 
کل کالری  جمع نکنم بهتره، خجالتش کمتره 
ورزش ۳ ساعت پاساژ گردی 
اسم این پستم میزارم قول که همیشه یادم بمونه به خودم قول دادم از ساعت ۷ شب به بعد چیزی نخورم

2 نظرات:

توئـیــــگی گفت...

عزیزم . امشب رو ساعت 10 و نیم قبوله . امیدوارم بعدش دیگه هیچی نخوری و از فردا هم ساعت 7 شب ببعد . اما اگر امشب تحمل نکردی اشکال نداره . اذعان کن و ازش عبور کن . مطمئن باش اگر کالریهات رو درست دریافت کنی و از 7 ببعد هیچی نخوری ، حتی بعد از گذر یک هفته هم نتیجه اشو میبینی :)
خوشحالم که دوباره آپ میکنی . اما یادت باشه زندگی خانوادگی اولویت اوله و دومه و سوم و صدمه :)

ستايش گفت...

سلام نيلوفرجونم.خوشحالم كه برگشتي چه قول سختي داري مي دي به خودت واي من عمرا بتونم در مورد خوراكيها و غذاها قول بدم كه ببينم و نخورم اي ول به اين شجاعت .اميدوارم كه هميشه باشي و سلامت.ودروبلاگت هميشه به روي ما باز باشه عزيزم.