سلام به همه دوستان، تأخیر یک هفته ای منو لطفا ببخشید.
هر روز به یاد همه دوستان بودم و دلم میخواست بیام و به تک تکتون سر بزنم وخودم هم آپ کنم ولی نمیشد.
کوالامپور حال و هوای دیگه ای داره، اینجا هوا کاملا کریسمسی هست و برای ما که میشه گفت اولین کریسمس زندگیمون رو داریم جشن میگیریم کلی چیزهای دیدنی داره. مردم خوش برخورد و خوشحال اینجا به هر نحوی که بتونن شادیشون رو بروز میدن و همه رو در این شادی سهیم میکنن.
درخت کریسمس و سنتا در مقیاسهای مختلف در مراکز خرید وجود داره و مثل این میمونه که با هم رقابت دارن در انتخاب تزئینات و دکور درختها، خیابانها شلوغ و شهر زنده و مردم خوشحال، الان بهترین موقع هست واسه دیدن مالزی
چیزی که من بخاطرش خیلی هیجان دارم آتش بازی هست با وجود اینکه تا به حال چندین مرتبه تماشاچی بودم هنوز هم غرق هیجان میشم وقتی مراسم آتش بازی رو میبینم.
چند تا عکس از درختها و مردم در این مورد براتون گذاشتم.
 در مورد رژیم هم متاسفانه پایدار نبودم و ۱ کیلو افزایش وزن داشتم که حالا از فردا دوباره شروع میکنم.
پ.ن: عکس سوم، هیراد وروجک مامان هستش که با زور نگهش داشتم حاضر نبود بایسته عکس بگیره، خودم هم توی عکسها نیستم چون خودم دارم عکس میگیرم. من و هیراد تنهایی با هم رفته بودیم گردش علمی و من از موقعیت استفاده کردم.

8 نظرات:

سوگند گفت...

نيلو جون 1 كيلو مهم نيست
مهم اينه كه خوش گذشته ، خداروشكر ...
پسرت ماشالا چقدر خوردنيه ، خيلي نازه

عكسها هم قشنگه . منم پارسال كريسمس قبرس بودم و براي اولين بار كريسمس واقعي ميديدم ...

سما گفت...

رسیدن بخیر عزیزم فدای سرت زودی کم میکنی مطمئنم.... معلومه گل پسرت شیطونه خدا برات حفظش کنه

بهاران گفت...

سلام نیلوفر جون
منم عاشق کریمسم.خیلی خوشگله مراسمش.
عزیزم ناراحت اون 1 کیلو نباش.حتم دارم زودکم می شه.

پرستش گفت...

سلام نیلوی عزیزم.
خوبی؟
خوشحالم که بهت خوش گذشته.
زودی برگرد به حلقه !
پسر خوشگل و شیرینت رو هم از طرف من ببوس :*

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر عزيز
چقدر خوشحال شدم برگشتي خداروشكر كه بهت خوش گذشته عكسها خيلي قشنگ بودن رنگارنگ و زيبا خوش بحالت چه جاي قشنگي هستين
1 كيلو رو زود دكش مي كني نگران نباش اراده اي كه من در نيلوفري سراغ دارم حتما اين 1 كيلو رو مي تكونه

ستایش گفت...

سلام نیلویی وای خدا مردم تا تونستم برات یک کامنت بزارم به خدا هرروز می اومدم ولی هرکاری می کردم باز شه باز نمی شد خوب بیخیال عزیزم خوش گذشت؟عجب سوالی خوب معلوه دیگه .نیلویی خوشبحالت همیشه دوست داشتم درخت کریسمس رو از نزدیک ببینم و تزئینش کنم.چه عکسهای قشنگی.راستی هیرادخاله چقدرنازه ان شااله دامادش کنی خوشحالم که بهت خوش گذشت .

سما گفت...

نیلوفر جونم باز که کم پیدا شدی خانومی

گلباقالی گفت...

سلام خانم گل خبری ازت نیست یک چنباری توی فیسبوکت هم اومدم دیدم خبری نبود! راست میگی کریسمس خیلی باحاله! حالام که داریم میریم برای ولنتاین! ببینم الان به دهه 50 رسیدی؟