می خواستم گزارش دیروز رو امروز بنویسم ولی نشد، راستش الان هم تند تند دارم اینو مینویسم چون تا چند ساعت دیگه داریم میریم به یه مسافرت چهار روزه، وقتی برگشتم هم جدولمو اپ میکنم و هم عکس از جایی که رفتم واستون میزارم، اتفاقا دیروز هم کلی عکس از درختهای کریسمس اینجا گرفته بودم واستون بزارم که حالا اونم وقتی برگشتم، روز سه شنبه به تک تکتون سر میزنم.
من هیچوقت نتونستم توی مسافرت دختر خوبی باشم از نظر رژیم ولی ایشالا که این دفعه خوب باشم چون الان وزنم ۶۲ هست و دلم نمیخواد فعلا بالاتر بره.
تا روز سه شنبه خدانگهدار

16 نظرات:

ستایش گفت...

سلام نیلوی.خوش بگذره خانوم گل.همیشه به گشت گل دختر.حالا ما چه کارکنیم توی چهارروز دلم برات تنگ میششششششششششهازاینکه خوشحال و سرحال می شی خوشحالم و تحمل نمی کنم دوریت رو .

ستایش گفت...

دوباره سلام خانومی.پیشاپیش عیدقربان رو به تو وخانواده عزیزت الخصوص هیرادخوشکلم تبریک می گم امیدوارم روزهای خوبی داشته باشی دوستت دارم بوس بوس

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفري
واااااااي سفر خوش بحالت خوش بگذره منتظر عكسها هستيم

پرستش گفت...

سلام عزیزم .
خوش بگذره بهت .
مواظب خودت باشه .
عیدت هم مبارک.

سما گفت...

نیلوفر جونم خوش بگذره حالا زیاد غصه رژیمم نخور اگه زبونم لال یه کم زیاد کردی ام فدای سرت ... عیدتم مبارک خانومی

ستایش گفت...

خانوم خانومها کجایی مثل اینکه خیلی بهت خوش می گذره بیا دیگه دلمون ترکیده.

گندم گفت...

مرسی که باهام بودی
امید وارم موفق تر تر تر باشی

ناشناس گفت...

خيلي خوش بگذره ايشالا.

baharan گفت...

safar khosh begzare azizam

توئیگـــی گفت...

خدائیش توی سفر پایدار موندن خیلی سخته ! امیدوارم کلی بهت خوش بگذره . آخ جون عکس :)
منتظرم با سوغات تصویری برگردی ...

سوگند گفت...

نيلو جونم خوش بگذره
سعي كن اين دفعه دختر خوبي باشي ...
منتظر عكسات هستيم

عسل گفت...

امیدوارم سفر خوبی داشته باشی و بهت حسابی خوش بگذره دوست جون جدید و گلم. بوس

گلباقالی گفت...

سلام نیلو جونم کلی بهت خوش بگذره منتظر عکس هم هستیم

وبلاگ پرخوران گمنام گفت...

با سلام
من بروز کردم یک سری بما بزن
در ضمن دوست داشتید توی نظر سنجی جدید هم شرکت کن تا زود تر این جلسات راه اندازی کنیم ممنون

سما گفت...

نیلوفر جونم پس کجایی ؟ 4 روزت شد 14 روز خانومی حالا یه خورده بالا پایین گیر نده

مامان بانو گفت...

نيلوفري كجايي؟‌چقدر طول كشيده ؟ سالمين؟نگرانيم زود خبر بده