به هر گوشه زندگیم که نگاه میکنم تو حضور داشتی، هر وقت خوشحال بودم و یا پر از غم و اندوه یه دختر مهربون بود که در کنارم باشه ، با شادیهام خندیدی و با ناراحتیهام غمگین بودی، یادم نمیره روزهایی که بخاطر ناراحتی من اشک ریختی و برای برطرف شدن نگرانیام تو دست به نذر و نیاز میزدی که هر چه زودتر غم و ناراحتی من تموم شه، هر وقت تو اوج فشار بودم تو بودی که با اون دلگرمیهات و با حرفات تحملش رو برام اسونتر کردی.
دنیای بچگی من و تو پر از شادی و بازی و قول وقرار بود، با هم دبستان میرفتیم و تو همیشه تو حیاط مدرسه میایستادی تا من دست از شیطنت بردارم و با هم برگردیم خونه،  و چقدر خجالت میکشیدی وقتی معلم و ناظم مدرسه از بی انظباطی من به تو میگفتن.
تو فقط ۲۳ ماه از من بزرگتر هستی ولی مثل یه مادر همه جا و همیشه از من مراقبت کردی و من دلم میخواست یه کاری کنم که دنیات رو واست قشنگتر کنم.
خواهر عزیزم بهت افتخار میکنم  به هوشت  به قدرتت و به مهر و محبتت
بهترین خواهر دنیا سالروز تولدت مبارک 

3 نظرات:

ستايش گفت...

سلام نيلويي.تاحالا يكي هم به تو گفته چقدرمهربون و صبور وباوژدان هستي گلم.تولدخواهرمهربونت مبارك ان شااله صدساله باشه و سلامت.ان شااله هميشه باهم وخوش باشين.

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر عزيز و دوست داشتني
چقدر قشتگ و خوب نوشته بودي جملاتت خيلي شاعرانه و بامحبت هستن خواهر خيلي خوبه منم يكي دارم كه از من كوچكتره و دلم براش پر مي كشه
تولدش مبارك
هيراد عزيز رو ببوس
دركت مي كنم موقعي كه به كيبورد حمله ور ميشن (اين بچه ها)ديگه نميشه كاري كرد

توئیگـــی گفت...

عزیزم چه قدرشناسی زیبائی کردی . عمیقا به دلم نشست . تولد خواهر بزرگت رو تبریک میگم . امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشه پر از موفقیت - نشاط و سبکبالی .......