قانون خوبه که باشه ولی بعضی وقتها این قوانین باعث یکسری ناراحتیها هم میشه، مثلا امشب واسه یه  خانواده ایرانی یه مشکلی پیش اومده بود. ماجرا این بود که  آقای خونه واسه کاری که براش پیش اومده بوده امروز صبح  میره تایوان که فردا شب برگرده، وقتی خانم با دو بچه برمیگردن خونه هر چی کارت میزنن که وارد خونه بشن کارتشون کار نمیکنه وقتی از نگهبان ساختمون میپرسن بهشون میگه شما امروز مهلت اجارتون تموم شده و تا وقت اداری فرصت واسه تمدید داشتین، حالا هر چی این خانم اصرار میکنه که بزار امشب توی خونه خودمون بخوابیم تا فردا، نگهبان قبول نمیکنه، بنده خداها فعلا پایین نشستن، من و همسری هم رفتیم پایین و هر چی اصرار کردیم که شب بیان منزل ما قبول نکردن و امید داشتن که بلاخره اینا قبول کنن، ایشالا که قبول کنن. صاحب خونشون یه آقای چینی هست که نامه داده به نگهبان که اینها اجازه ورود ندارن. پناه بر خدا
رژیم غذایی
افطار طبق معمول یک لیوان شیر با خرما ۱۳۰
میان وعده نصف سیب
شام نصف پیتزا ۶۰۰
قبل از خواب و بعنوان سحری  یک لیوان شیر۱۱۰
آب ۵ لیوان
جمع کالری ۹۰۰
ورزش 
۲۰ دقیقه تردمیل 

6 نظرات:

Cranberries گفت...

چطوری نیلوفر جونم؟ببخشید من خیلی خیلی گرفتار بودم واسه همین نتونستم دیروز به هم گروه هیا سر بزنم.چقدر خوبه که کلری مصرفیت اینقدر کم شده.
بوس

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
وای واقعا اینطوریه اونجا ؟؟؟
چقدر دلم سوخت براشون
حالا چی میشه ؟
یعنی واقعا باید شب رو بیرون بمونن ؟
عزیز دلم داره حتما وسایلش رو جمع و جور می کنه نه ؟سوغاتی یادت نره هاااااااااا ( شوخی فدات بشم )
عزیز دلم خودت هم دقت کردی داری کم می خوری ؟
فکر کنم کم کم عادت کردی به این حدود کالری
در ضمن کاهش وزنت هم مبارک باشه گلکم
یه عالمه بوس محکم
راستی نیلوفرم اونجا از این آنفولانزاهه نیومده ؟

رها گفت...

سلام نیلوفر جونم.وایی این خارجیا چقد بی رحمن!
منم هوس پیتزا کردمممم.
کی میای ایران؟

لونا گفت...

سلام نیلوفر جون
وای چقدر بد...امیدوارم اون آقا چینیه اجازه بده حداقل امشب برن خونشون...
عزیزم در مورد لواشک یکمی تحقیقات کردم و اطلاعات مختصری که به دست اوردم رو توی وبم نوشتم اما هر وقت کالری دقیقش رو بدست آوردم حتما بهت میگم.امروز خیلی عالی بودی...واقعا آفرین

پسر گلت رو ببوس

توئیگی گفت...

آخی
دلم براشون سوخت . اما دمت گرم که رفتی تعارفشون کردی بالا . چرا نیومدن ! بعضی از آدمها سخت کمک میگیرن از دیگران . این هم خوبه هم بده . خوبه واسه عزت نفسشون و بده واسه دیگران . بالاخره باید به دیگران روا داشته باشن که گاهی کمکشون کنن
چقدر تو و همسری مهربونید :)

گل بهار گفت...

وای،خیلی‌ ناراحت شدم،چقدر الان اون خانوم حالش بد شده،واقعا آفرین به تو و همسرت که اینقدر با محبتین،بعد بگو که این طفلکی‌ها بالاخره چی‌ کار کردند؟چقدر کالری‌هات رو خوب تنظیم کردی،الانم حتما داری روز شماری میکنی‌ نه؟امیدوارم دلت همیشه شاد باشه