امروز هیراد و بردم پایین تا بره استخر، چند تا خانوم ایرانی پایین نشسته بودن، با هم سلام علیک کردیم و منم کنارشون نشستم شروع کردن در مورد یه دختری که اومده بود کنار استخر و روی بازوش  کامل تتو کرده بود حرف زدن که ( وای آبروی هر چی ایرانیه برده ، هنوز نیومده خودشو گم کرده ، چقدر هم زشته این تتو ، و از این جور حرفها) و البته من فقط لبخند میزدم ولی خیلی دلم میخواست بگم  خانوم ها بینی محترمتون رو از زندگی مردم بکشین بیرون چیکار دارین چیکار کرده شاید خودش خیلی دوست داشته، شاید شوهرش خوشش میاد، شاید یه چیز دیگه روی بازوش بوده دلش نمیخواسته کسی ببینه و هزار تا چیز دیگه آخه به من و دیگرون چه مربوطه. حالا بگذریم، بریم سر موضوع شیرین رژیم
افطار یک لیوان شیر با ۲ تا خرما ۱۵۰
شام  ۳ قاشق عدس پلو، یه تیکه کوچولو مرغ آبپز شده، ۵ قاشق آش رشته، ۵۰ گرم گوشت آبپز با نصف نان تست ( خودم که داشتم مینوشتم باورم نمیشد این همه چیز قاطی پاتی خوردم تازه هنوزم مونده
میان وعده  ۱ گریپ فروت  ۱ انار کوچولو 
جمع کالری  حالا مثلا ۱۲۰۰ فکر نکنم بیشتر شده باشه
ورزش
۴۵ دقیقه تردمیل 
آب ۴ لیوان

8 نظرات:

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) گفت...

سلام نیلوفر جونم :*
برام خصوصی گذاشتی ولی خودت که خصوصی نداری ...
چه جوری جواب کامنت خصوصیت رو بدم گلم؟
علنی بگم ؟ D:
.
راستی پسرت چه اسم قشنگی داره. روی ماهشو از طرف من ببوس :*

Cranberries گفت...

نیلوفر جونم
من حاضرم سر گروه بشم منتظرم بقیه بیان نظرشون رو اعلام کنن.
بوس

لونا گفت...

سلام عزیزم
واقعا درست میگی...این خیلی اخلاق بدیه اما متاسفانه برای بعضی ها به شکل یک عادت دراومده و قبح موضوع کاملا براشون از بین رفته.

بعضی موقعها این قاطی خوردن مزه میده..منم یه شبهایی بعد از افطار از هر چی یه کوچولو می خورم گاهی اوقات خودم بعدش تعجب میکنم!
پسر گلت رو ببوس

نیلوفر گفت...

سلام عزیزم.این عادت ما ایرانی ها که خیلی راحت در مورد مردم قضاوت میکنیم کم کم داره تعدیل میشه!نگران نباش ایشالا نوه نتیجه هامون خیلی بهترمیشن!
این قضیه قاطی پاتی خوردنم جدا از اشکالش یه حسن هم داره.اونم اینه که آدم از هر چی دلش میخواد میخوره منتها کم.اینجوری دیگه هوس آدم میخوابه.
مخصوصا خودم که عشق تنقلات و هله هوله ام گاهی وقتا از این کارا میکنم.خیلی کیف میده.
راستی نیلوفر جون این قضیه ی سر گروه چیه؟؟؟

zahra گفت...

salam salam
movafegham shadid

گلباقالي خانم گفت...

سلام نيلو جان خوبي؟اين چيزي كه واسه ايراني ها گفتي راست است و دليل داره اونم اينه كه ما ايراني ها فكر ميكنيم اگه بد يكي ديگرو بگيم خودمون خوب شديم!!!! اون تتو كرده نيومده خودشو گم كرده اما من تتو نكردم پس خودمو گم نكردم!!!

نیلو گفت...

نیلوفر جونم دوباره سلام.ببین من یه کم گیج شدم راستش!
یکی اینکه هم اسم هستیم و نمیدونم اسمم تو گروه ها ثبت شده یا نه.اون وزنی که من یه سایت اعلام کردم 66.5 بود.تو چی؟
بعد اینکه گروه بندیمون کردن یعنی باید هی از هم گروهیامون خبر بگیریم و بریم وبلاگاشون سر بزنیم؟
میخوای پیشنهاد بدیم و اسم منو عوض کنیم یا شماره بندی کنیمD: اینجوری هی قاطی پاتی میشه.

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) گفت...

سلام نیلوفر جونم ،
برات ایمیل زدم خانومی . رسید؟