من سحر ها بیدار نمی شم واسه سحری و آخر شب که میخوام بخوابم یه چیزی سر پایی میخورم جای سحری، صبح ساعت ۶:۴ دقیقه بیدار شدم خیلی تشنه بودم گفتم خوب به موقع بیدار شدم هنوز اذان نگفته و رفتم یه لیوان آب خوردم و خوابیدم، ظهر ساعت ۲ برنامه Prayer Times رو باز کردم ببینم اذان مغرب امروز چه ساعتی هست که دیدم وای ساعت ۶ صبح اذان میگفته و من بعد از اذان آب خوردم، با خودم گفتم بی خیال اشکالی نداره من که نمی دونستم ولی وسوسه شدم برم تو اینترنت بگردم ببینم قبوله یا نه، که فهمیدم قبول نیست و فقط کفاره نداره، منم مثل اونهایی که از خدا خواستن پریدم واسه خودم نهار درست کردم و روزه ام خوردم البته روزه نداشته، و برنامه غذایی امروز من
نهار  استیک با قارچ و کلم بروکلی بخار پز شده ۴۰۰
شام  چیز برگر با یه لیوان نوشابه
میان وعده یا همون سحری چند لقمه نون و پنیر با یه لیوان شیر و خرما یه هلو و گریپ فروت
آب ۵ لیوان
ورزش  ۴۵ دقیقه پیاده روی
جمع کالری خیلی


8 نظرات:

نانا گفت...

سلام به روی ماهت عزیز دلم
منم دلم چیز برگر خواست ..
گلم هی تند تند دلم برات تنگ میشه آخه من تو رو یه جور دیگه دوست دارم
عزیزم برات یه پیشنهادی داشتم
فردا یه مقدار نسبتا زیاد سوپ سبزیجات با آب مرغ درست کن
اونوقت قبل از هر وعده ی غذایی یه کاسه سوپ بخور
باور کن معجزه میکنه
هم اشتهات کم میشه هم چربی سوز هست هم شکم رو کوچیک می کنه
بوس بوس

توئيگي گفت...

مقدار كالري خيلي :))
خنده م گرفت
خوب اميدوارم روزه خواري خوش بگذره بهت

شاپرک گفت...

سلام نیلوفر جونم
راستش من الان 3 هفته تقریبا مداوم ورزش میکنم وفقط 500 گرم کم کردم اما بدنم جمع شده به خصوص شکمم.منتها اخررهفته ها کار رو خراب میکنه.ببین من اصلا کالری شماری نکردم یعنی نمیشد چون مهمون داشتم یا خونه نبودم خلاصه تا حالا موفق نشدم اما این 500 هم که کم کردم اصلا بر نگشت خوبیه ورزش کردن اینه.خیلی خوشحالم که هم گروه هستیم فقط یه سر گروه میخوایم.کی دوست داره سر گروه بشه؟

لونا گفت...

عزیزم من چون آش رشته دوست دارم اما پرکالری هستش به جاش سوپ عدس رو اینطوری تغییرش دادم و می خورم:
یکمی سبزی آش (جعفری+تره+خیلی کم شوید)رو خوب خوردش میکنم.بعدش یه پیاز رو نگینی خیلی ریز خورد میکنم و یه سیب زمینی رو هم برای لعابش نگینی ریز خورد میکنم و این 3 تا رو میزارم میپزه.100 گرم عدس رو هم میپزم و با بقیه مواد مخلوط میکنم و میزارم خوب چند ساعت بپزه تا جا بیفته و بعدش بهش فلفل سیاه میزنم.موقع خوردن هم یه قاشق کشک میریزم توش...عالی نیست اما مزش خیلی شبیه آش میشه ومن دوست دارم و با نصف این مقدار کاملا سیر میشم.
گاهی اوقات هم به جای عدس توش لوبیا چیتی و یا لوبیا چشم بلبلی میشه ریخت..یا ترکیب لوبیا و عدس...با اونها هم مزش خوب بود.
اگر بخوای مثه سوپ بشه فقط سبزی سوپ یا جعفری خالی بریز و میتونی سبزیجات دیگه مثل هویج ، فلفل دلمه ای و....اینها رو هم به سلیقه خودت اضافه کنی...
فقط اگر مثل من خواستی با دستور آش درستش کنی چند ساعت بزار حسابی بپزه که خوشمزه تر بشه
ببخشید اگر طولانی شد.سعی کردم کامل توضیح بدم.امیدوارم از مزش خوشت بیاد

لونا گفت...

خواهش میکنم نیلوفر جون
فعلا تا زمانیکه لاغر بشیم جایگزین تقریبا خوبی هست برای آش رشته...بعدش روزی که به وزن هدف رسیدیم جایزه برای خودمون یه آش رشته حسابی درست میکنیم.

نوش جونت عزیزم

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) گفت...

سلام نیلوفر جونم :*
آدرس وبلاگت رو نذاشته بودی، با مصیبت پیدات کردم عزیزم.
آخی یادش بخیر بلاگ اسپات ..
مگه کجا ساکنی خوشمل خانوم؟
تهران ساعت 5:08 اذان صبح میگن و ما دهان می بندیم !
راستی چیز برگر حدودا 700 کالری داره . نوشابه هم اگه یه لیوان 250 میلی لیتری بوده باشه و رژیمی هم نبوده باشه بین 100 تا 150 میشه. نوش جوووونت.

گل بهار گفت...

یکی‌ از بهترین راه‌ها همون فیلم و کارتونه،دوست من اینجا سینما نمیره و فیلم به زبان اصلی‌ نگاه نمیکنه چون میگه نمی‌‌فهمم و همین باعث شده انگلیسیش اصلا خوب نیست و متاسفانه زبان دوم اینجا یعنی فرانسه رو هم یاد نگرفته،نکته ی مهم تو هر چیزی نا امید نشدن و پشتکار داشتنه،حالا میخواد رژیم باشه،یادگیری زبان باشه یا...

نانا گفت...

سلام عزیز قلبم
ممنونم از راهنماییت فدات بشم من
به به چه خوب که هم گروهی های گلت میان و بهت سر میزنن
یادت نره دوستت دارم زیاااادددد