وای خیلی خوشحالم یه خوشحالی وصف نشدنی، من امروز ۶۶.۳ هستم، یعنی یک کیلو هفتصد گرم از اون هفته کم کردم، خدایا شکرت، نانا جونم از تو هم خیلی ممنونم، تو هم خیلی به من کمک کردی اگه این همه دلگرمیهای تو نبود شاید هنوز رو وزن قبل خودم مونده بودم، از همه بچه های گروه پایداری ممنونم، ایشالا که همه مثل من امروز خوشحال بشن.
از توئیگی جونم و گل بهار مهربونم ممنونم بخاطر روحیه دادن و راهنماییشون متشکرم.
آب ناشتا خوردم 
صبحانه نصف لیوان شیر با خرما ۷۵
نهار  یه کفگیر پلو با ۳ قاشق قورمه سبزی ۲۵۰ +۱۵۰=۴۰۰ حالا میگیریم ۵۰۰
میان وعده ۱ لیوان چای سبز با ۲ تا خرما ۴۰
شام ۲ تا کتلت ۱نان تست رژیمی با خیار شور و گوجه ۵۰۰
جمع کالری ۱۱۰۵
آب ۸ لیوان
ورزش 
۳۰ دقیقه پیاده روی روی سطح شیب دار (تردمیل)
۵ ست ۱۵تایی درازنشست
۳ ست ۲۰تایی پهلو با وزنه
به چیزهایی که نه گفتم طبق معمول نوشابه، سس مایونز و چیپس

4 نظرات:

گل بهار گفت...

آفرین نیلوفر جونم چه عالی‌!!!به خاطر اینکه عزمتو راسخ کردی،برای انگلیسیت هم اگه وقت رفتن به کلاس رو نداری بهترین کار اینه که هر شب یه فیلم به زبان انگلیسی‌ ببینی‌،البته با زیرنویس،رادیو هم خیلی‌ خوب و در ضمن باید با شجاعت حرف بزنی‌ هرچقدرم غلط داشته باشی‌ مهم نیست،چون شرایط تو رو داشتم و دارم می‌‌فهمم چی‌ میگی‌

توئيگي گفت...

بهت تبريك ميگم . خيلي عاليه :))

نانا گفت...

عزیز دلم واقعا بهت تبریک می گم
دیدی بهت گفتم تو موفق میشی
بیا اینم یه عالمه بوس محکم
تو خیلی با اراده هستی فدات بشم

تبسم گفت...

سلام و صد سلام خدمت نيلوفر خانم گل و با اراده.شنيدم وقتي نبودم حسابي تركوندي.صميمانه بهت تبريك ميگم