از دیشب تصمیم گرفتم امروز روزه بگیرم و به قولم وفا کردم، به جناب شوهر گفتم یادش به خیر ایران که بودیم موقع افطار یه حال و هوایی داشت، گفت فکر نکنم امسال دیگه اون حال و هوا رو داشته باشه، مخصوصا که ربنای شجریان هم نیست، گفتم آخی راست میگی صدای اون و نیایش اون یه چیز دیگست که البته شوهر جونم لینک دوتاشو واسم فرستاد و منم موقع اذان ربنای شجریان و گذاشتم صداش هم بلند بلند کردم چه حس خوبی بود یاد اون قدیما افتادم. یادش به خیر.
لینکشو میذارم اگه هر کدوم از دوستان خواستن دانلودش کنن.
http://www.mowjcamp.com/article/id/20319
افطار  یک لیوان شیر گرم با ۲تا خرما ۱۵۰
شام  کباب قفقازی  ۶۰۰
میان وعده ۱۰۰ گرم بستنی ۲۰۰
ورزش نکردم چون خیلی حالم بد بود
آب ۵ لیوان
جمع کالری ۹۵۰
راستی امروز که خودم وزن کردم تغییری نکرده بودم همون ۶۶.۳ هستم، احتمالا من هر دو هفته یه بار وزن کم میکنم. ولی آمادگی خودم برای مسابقه اعلام میکنم تا آخر ماه رمضون.

2 نظرات:

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
روزه نمازت قبول مهربونم
امیدوارم که این ماه برات پر از خیر و برکت باشه فدات بشم
گلم عالی رعایت میکنی و مطمئن باش نتیجه اش رو هم میبینی وفقط یه کم صبر لازم داره
خوبه که در مسابقه شرکت میکنی چون انگیزه ات زیاد میشه وگرنه در نهایت همه برنده هستیم
می بوسمت

توئیگی گفت...

نماز و روزه قبول :))
مرسی از لینک ربنای شجریان