این قالب عوض کردن هم حکایتی شد، اول که قالب عوض کردم نصفه میومد بعد از کلی کلنجار رفتن درست شد و منم خوشحال که دیگه همه چیز روبه راهست، تا امروز که دیدم از دوستان هیچکس واسم کامنتی نذاشته، عجیب بود چون تا به حال پیش نیومده بود بنابراین به قالب وبلاگم مشکوک شدم از اون شکهای زنانه، رفتم سراغش و وقتی روی نظر کلیک کردم، دیدم ای داد بیداد اصلا باز نمیکنه، این بود که اون یکی قالب هم حذف کردم و شروع کردم گشتن در اینترنت بدنبال یه تمپلت خوب، که در اینجا از مهربان همسر خیلی متشکرم، اون به من کمک کرد و این تمپلت انتخاب شد که البته خیلی مشکل داشت و وقتی کپی کردم همه چیز قاطی پاطی شده بود ولی با کمک خدای برنامه نویسی (مهربان همسر)  همه چیز سر جای خودش قرار گرفت و نتیجه این شد که شما میبینید.
( همسر مهربانم بینهایت از تو سپاسگذارم که وقتت رو برای درست کردن وبلاگم گذاشتی با وجودی که خودت گرفتاری زیادی داشتی و برنامه ریزی کرده بودی که توی روز تعطیلت به کار های شخصی خودت برسی و میدونم توی روز تعطیلت دوست نداری که کد بنویسی ولی بخاطر من وبلاگم رو درست کردی همین جا و در ملاء عام و با صدای بلند، توی گوشت میگم عزیز مهربانم تا ابد دوست دارم )
ببخشید بچه ها میدونم وبلاگ رژیمیه و جایی واسه ابراز عشق و عاشقی نیست ولی چون در رابطه با ایجاد وبلاگ بود لازم بود همین جا اعلام کنم.

امروز در مورد رژیمم چیزی نمی نویسم چون الان خیلی دیر وقته و هنوز هیراد بیداره و باید برم بخوابونمش، فردا اگه بشه هم جدول میزارم و هم به دوستان گلم سر میزنم.


3 نظرات:

ستایش گفت...

سلام سلام به نیلویی خودم وای چه قالب وبلاگ قشنگیه گلم دیروز خیلییییییییییییی تلاش کردم که برات کامنت بزارم ولی نشد خداخدامیکردم که تومتوجعه بشی که شدی ولی خیلی قشنگهها درضمن خوشبحالت به خاطر اقای همسری ان شااله همیشه خوشبخت و خوشحال و سر حال باشی جیگرم.دوستت دارم به اق هیرادیک بوس ابداربده فعلابای .فالبت خیلی قشنگکه و بامزه ست.

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفرجون
دقيقادرست مي گي چنددفعه اومدم كامنت بذارم نشد ولي عجب قالبيه ها واقعا دست همسري درد نكنه

نیلوفر گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.