دنبال یه سری مطلب در مورد زنان و فمنیسم میگشتم و به خیلی وب سایت رسیدم، تصمیم گرفتم وارد هر وبلاگی میشم، دو تا از وبلاگهایی که لینک کرده رو باز کنم ببینم چی نوشتن، که خوب باعث شد ۲ ساعت از وقتم رو به وبلاگ خوندن بگذره، بعد به خودم گفتم چقدر جالبه چقدر طرز فکر آدمها با هم متفاوته چقدر جالبه که تو میفهمی یکی از هموطنات یه جایی از این دنیا چه جوری فکر میکنه به چی اهمیت میده و با خیلی از نظر ها آشنا میشی حالا کاری نداریم که رد میکنی یا قبول، در کل جالبه یکی خیلی خیلی مثبت یکی کاملا برعکس، یکی جدی، یکی پر از طنز، یکی باادب ، یکی فقط کلمات ستاره دار استفاده میکنه، خلاصه زنگ تفریح دو ساعته جالبی بود.
قرار بود امروز جدول بزارم ولی مثل اینکه تنبل تر از این حرفام، بهونم قالب وبلاگم بوده.
آب ناشتا خوردم
۲ تا پرتغال میان وعده ۵۰
نهار  ۷ تکه جوجه کباب با یه ظرف سالاد ۵۰۰
میان وعده  یه ماگ قهوه ۱۰۰
شام  یه سیبزمینی بخارپز با سس خردل و ۲ تکه ناگت مرغ ۴۰۰
میان وعده  نصف سیب ۲۰
جمع کالری ۱۰۷۰
ورزش نکردم 
امتیازم فقط مال نصفه سیب بود که جای بستنی خوردم 

4 نظرات:

بهاران گفت...

سلام.مرسی نیلوفر جونم .
کاش برام حساب می کردی.می تونستم یه نمونه و مقایسه ای داشته باشم.آخه من خیلی هنوز مبتدیم.

سپیده گفت...

راست میگی واقعا... خیلی جالبه که میتونیم با این سرعت و به این سادگی با عقاید دیگران آشنا بشیم...
همه چیز روبراهه؟؛-)
موفق اشی خانوم گل:-*

mamanbanoo گفت...

سلام نيلوفر جون هيراد گل و گلاب خوبه ببوسش
من موافقم در مورد هرچي كه بخواي مي توني از نت گيربياري لازم نيست بري كتاب بخري يا از خونه بيرون بري تازه به قول شما با ديدگاههاي مختلف آشنا مي شيم.
راستي اين جدولت خيلي عاليه مي دوني چرا ؟ چون برنج نداره سيب زميني هم بخارپز بودهو از همه بهتر سيب بنابراين نتيجه مي گيريم كلي ويتامين و املاح به بدنت رسوندي و اين خيلي خوبه

ستایش گفت...

سلام نیلویی.می دونی بعضی اوقات گشتن تو سایت وبه خصوص چرخ زدن تووبلاگها خوبه من از وقتی با تو اشنا شدم خیلی چیزها یاد گرفتم هم از نظر جسمی بهم ارامش می دی هم روحی ببخش اگه بعضی اوقات با نوشته ام ناراحتت یا عصبانیت می کنم من واقعا از اینکه با تو اشنا شدم خیلی خیلی خوشحالم مواظب خودت باش گلم.