این نخوردن بعد از ساعت ۷ شب، یا بهتره این جوری بگم نخوردن ۵ ساعت قبل از خواب معجزه میکنه، مدت مدیدی بود در وزن ۶۵ گیر بودم فقط سه شب بعد از ۷ شب چیزی نخوردم یه دفعه اومدم روی وزن ۶۴.۵ و دو روز بعدش هم شدم ۶۳.۸ ولی الان دوباره ساعت ۱۱ شب تازه شام میخورم و بعضی از شبها هم که خیلی دیر میخوابم مثلا ساعت ۳ و ۴ صبح،واین طوری میشه که یه حالی به شکم محترم میدم، حالا باز خدا رو شکر فعلا از ۶۴.۵ بالاتر نرفته ولی خوب دوباره از امشب شروع کردم و از ۸ شب به بعد چیزی نخوردم و سعی میکنم که دیگه نهایت ساعت ۱ شب بخوابم تا مبادا هوس چیزی بکنم.
امروز از غذا خوردنم راضی بودم چون خیلی غذام را جویدم و بعد از هر لقمه صبر میکردم که ببینم صدایی از طرف شکمم میشنوم واسه سیری یا خیر، که البته نهار چنین اتفاقی نیفتاد تازه بعد از اتمام غذایی که برای خودم در نظر گرفته بودم هنوز دلش میخواست که خوب تصمیم گرفتم خودم را به اون راه بزنم یعنی نشنیدم و چون خیلی اصرار کرد یه پرتغال خوردم که دیگه اروم شد، ولی در عوض شام هنوز نصف غذام هم نخورده بودم که شکم محترم فرمودن کافیه و من دیگه یه ذره فقط جا دارم که اونم خودم لازمش دارم واسه نفس کشیدن، من هم اطاعت امر کردم و بقیه غذام رو گذاشتم توی یخچال با وجودی که کالری چندانی هم نداشت اخه ماست و خیار بود اونم ماست از نوع کم چربی.
ورزش امروزم بیرون از خونه در هوای بارانی همراه با پایه همیشه ثابت و شاد و پر انرژیم، منظور هیراد وروجک مامانه، انجام شد به مدت یک ساعت، که البته بیشباهت به پیاده روی لاک پشت نبود، برخلاف همیشه هیراد خیلی امروز اروم راه میومد چون از اقبال بلندم پسر سربه زیر من گله ای مورچه دید و شروع کرد  همراه اونها گام برداشتن، در واقع بادیگارد اونها شده بود، امروز طبع حمایت از حشرات از بلقوه به بالفعل تبدیل شده بود، البته با هزار مکافات از اون محل دور شدیم که شروع به دویدن کرد، بنابراین نتیجه میگیریم که پیاده روی من امروز هم از نوع اینتروال بوده .
ناشتا یه لیوان اب با عسل و اب لیمو ۱۰
صبحانه یه لقمه نون و پنیر  ۱۰
نهار  ۶۰ گرم نودل کاری   یه پرتغال ۳۳۰
میان وعده  یه چای سبز همراه با ۲ تا خرما و یه باقلوا بادومی  و یه هویج  ۱۰۰
شام ماست و خیار  با نصف نان تست جو ۱۵۰
جمع کالری ۶۰۰ که با حساب اشتباهات  ۸۰۰
ورزش  یک ساعت پیاده روی که در بالا شرح داده شد 
اب مصرفی ۴ لیوان
دوباره امروز نشد جدول بزارم در واقع پیست نمیشد و فقط نوشته ها میومد پس فقط امتیازم رو اعلام میکنم ۱۸ امتیاز    
 

2 نظرات:

baharan گفت...

سلام عزیزم
چه خوب منم امتحان می کنم اثر شام زود خوردنو.مرسی.
موفق باشی

ستایش گفت...

سلام نیلویی.چقدرجالب نمی دونستم از امشب شروع می کنم ولی فکرکنم ساعت2-3گرسنه بشم تو گرسنه نمی شی؟امان از دست این شکم که هرچی میکشم از اینه امیدوارم این روش بتونه کمکم کنه تو هم موفق باش و اینقدر به شکمت اهمیت نده من وباش یکی می خواد به خودم بگه شوخی کردم جیگرم.