دیشب با همسری نشستیم فیلم دیدن (سیزن سوم پرزن برک) و این شد که ساعت ۴:۳۰ صبح خوابیدیم، و از عجایب خلقت اینکه ساعت ۱۲:۳۰ ظهر هیراد، بیدارم کرد این شد که تمام برنامه صبحانه و نهار و الی آخر با تأخیر شروع شد.
بجای شکلات کیندر ۱ پرتغال خوردم، 
صبحانه ساعت ۱ : یه لیوان آب سیب
نهار : ۷ قاشق اسلامبولی  ۵۰۰
میان وعده  ۴ تکه جوجه 
ورزش 
۳۰ دقیقه تردمیل (اینتروال)
۲۰ دقیقه الپتیکال ( اینتروال)
۵ ست ۱۵ تایی درازنشست
۴ ست ۲۰ تایی کار با وزنه پهلو


نيم ساعت فعاليت سبكيك امتياز
ده دقيقه اضافه بر نيم ساعت فعاليت سبكيك امتياز
نيم ساعت فعاليت متوسط2 امتياز
ده دقيقه اضافه بر نيم ساعت فعاليت متوسط2 امتياز
نيم ساعت فعاليت سنگين3 امتياز3
5 دقيقه اضافه بر نيم ساعت فعاليت سنگين3 امتياز12
سركشي به دوستان و انرژي مثبت دادن به هر يك نفريك امتياز5
نخوردن قند و شكر در هر نوع بيش از 50 كالري5 امتياز5
انتخاب اصلح در جهت تغذيه مناسب به هر انتخاب 5 امتياز5 امتياز5
گوش كردن به شكم در حين غذا خوردن و آهسته خوردن در هر وعده5 امتياز5
خوردن حداقل يك ليوان سبزيجات در طي روز3 امتياز



جمع كل امتيازات امروز من  35




4 نظرات:

سما گفت...

سلام نیلوفر گلم مرسی بابت راهنماییت متاسفانه من عاشق شکلات و ... هستم امروزم قرار نبود رژیمو به هم بزنم ...چه جالب منم ماهی دوس ندارم فقط تو رستوران و .. میخورم چون تو خونه هر وقت درست کردیم بوش باعث شده هیشکی نخوره همه روشا رو هم امتحان کردیم ولی بازم هیچی به هیچی ... در مورد جدول فکر کنم بهتره از جدول هفتگی استفاده کنی اینطوری راحتتره ...

ستایش گفت...

سلام نیلوی خسته نباشی.این مطالب اخریت خیلی جالبن.وبه زبان ساده تر.راستی تو مدرکت چیه؟

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفرجون
من اصلا از شما ناراحت نشدم يه نفر برام هم خصوصي زده بود هم تو نظرات هم كلي عيب و ايراد گرفته بودمنم صبح كه اومدم سركار ديدم كلي حالم گرفته شدشايد اگه شما يا ديگر دوستام گفته بودن اصلا ناراحت نمي شدم نمي دونم كيه از راه نرسيده كلي هم نظر داده بودبه خاطر جواب به اون اين پستو زده بودم وگرنه كاملا متوجه لحن شوخي شماشدم.اصلا هم منظورم شما نبوديد تو رو خدا به دل نگيرين من خيلي شما رو دوست دارمهيراد رو ببوس

گلباقالی گفت...

وای نیلو من عاشق پرزن برکم سیزن 3 که بنظرم از 4 تای دیگه قشنگتره اوایل که اومده بودم آمریکا سیزن 4 شروع شده این قدر برام مهم بود که نمی تونستم از تلویزیون بیبینم هی تبلغ میزشت اعصابم داغون میشد آنلاین میدیدم که تبلیغ نداشته باشه!!مایکل اسکولفیلد مدل لباس های گپ هست من مثل جوگیرا تا حالا بجز از گپ از هیچ جا جین نخریدم!!!