وزن امروزم ۶۳.۵ و از این بابت خیلی خوشحالم، خیلی وقت بود که وزنم روی ۶۴ استاپ شده بود و تکون نمیخورد، بازم میگم که این نخوردن ۵ ساعت قبل از خواب معجزه میکنه چون برای من که این طوری بود الانم نه غذام تغییری کرده و نه ورزشم ولی سعی میکنم حتما حتما ۵ ساعت قبل از خواب چیز دیگه غیر از آشامیدنی نخورم، واینو مدیون توئیگی مهربون هستم که این روش رو به من یاد داد با طرح ساعت ۷ شبی، ازت ممنونم. 
آب ناشتا
صبحانه یک لیوان شیر و نصف موز ۱۵۰
نهار  ۲تکه مرغ سوخاری و ۲ تکه رول بادمجان و یه ظرف سالاد  ۶۰۰
میان وعده  یه هویج۳۰ 
شام  نصف پیتزای سبزیجات با پنیر کم ۳۰۰
جمع کالری ۱۰۸۰ = ۱۲۰۰

6 نظرات:

گلباقالی گفت...

خوداییش این روش 7 شب خیلی سخته مهمون بیادو چی کار میکنین؟؟؟ منم دلم می خواد اما همش بیرونم اون ساعت !

سپیده گفت...

موافقم! طرح ساعت 7 شب واقعا فوق العادست! دست توئیگی جون درد نکنه:-)
خانومی خیلی خوب پیش میری، موفق باشی...

ستایش گفت...

سلام نیلویی خوشحالم که خوشحالی این روش رومن هم اثرگذاشته من مدیون توام گلم.

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفرجون مامان خوب و پر از روحيه.وزن جديد مبارك.فكر نمي كردم اين 5 ساعت قبل از خواب اينقدر موثر باشه حالا منم اين تجربيات رو تو وبلاگم ليست مي كنم تا موقعي كه از شيردهي خلاص شدم به كار ببندم
مرسي مرسي

man khoobam گفت...

inja kei inhameh khoch gel shodeh vaaaaaaaaaaaaaaaay kgeili maheh.
afarin be niloofare khosh salighehe ye vazn kahideh

سما گفت...

سلام نیلوفر مهربونم دیروز هر کاری کردم نتونستم برات کامنت بزارم کاهش وزنت مبارک خانومی این طرح 7 شب خیلی خوبه مرسی که بهم روحیه دادی