آب ناشتا خوردم 
صبحانه یک لیوان شیر ۱۱۰
میان وعده نخوردم
نهار  ۵ قاشق زرشک پلو، یک تکه کوچک سینه مرغ ، یک ظرف سالاد ۲۰۰+۱۵۰+۵۰=۴۰۰
میان وعده یک لیوان چای سبز، یک شکلات فندقی ۸۰
شام  یک برش لازانیا یک ظرف سالاد۵۰۰
میان وعده نخوردم
آب نمیدونم چند تا لیوان خوردمconfused
به چیزهایی که نه گفتم نوشابه لازانیا بیشتر و بستنی 
ورزش ۲۵ دقیقه تردمیل  ۳۵ درازنشست
جمع کالری ۱۰۹۰
امروز اصلا از خودم راضی نیستم نه ورزش کردنمو دوست داشتم ونه غذا خوردن، البته امروز خیلی سرم گیج میرفت موقع ورزش و همش احساس ضعف داشتم نمیدونم چرا؟

1 نظرات:

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
گلم تو خودت با اراده و گل هستی من که برات کاری نکردم خانومی
من خیلی دوستت دارم عزیزم
گلم چرا از خودت ناراضی هستی
تو کالریت کمتر از حد مجازت بوده
به این فکر کن که قبل از رژیم هر روز چقدر از این دست غذاها اونهم به مقدار زیاد می خوردیم و اصلا هم احساس نمی کردیم که داریم زیاد می خوریم
اما الان همه چی تحت کنتربل خوده ماست و این خیلی خوبه گلم مگه نه ؟
بعد هم این غذتهایی که امروز خوردی جزوی از برنامه ی غذایی همه ی ماست و اگه بخوایم دیگه اصلا نخوریم پس دوام نمیاریم
برای همین اصلا غصه نخور گلم
و اصلا اینطوری نگو که از خودم راضی نیستم
اتفاقا باید با اینهمه رعایت حسابی هم از خودت راضی باشی
گلم فکر کنم که سر گیجه ات به خاطر کم خوردن روزهای قبل باشه
چون اوایل رژیمت هست و تو خیلی کمتر از حد مجاز غذا خوردی گلم
خیلی مراقب خودت باش
می بوسمت