این شروع رژیم، چیزهای خیلی خوبی برام به همراه داشت، اول از همه دوستای خیلی خوبی مثل شما بدست آوردم،بعد از اون سلامتی، لاغری، درست و روی اصول غذا خوردن، و یه چیز دیگه اینکه حالا هر کاری که انجام میدم توی خونه از قبیل کارهای منزل (شستن، پختن، جارو) و جمع کردن ساعتی اسباب بازیهای هیراد که همه جای خونه پهن میکنه، و پاک کردن مداوم شیشه که جای انگشتای پسرمه و ... همه و همه واسم شده جزئی از ورزش کردن (که البته داخل ورزشهام حسابشون نمیکنم) و این واسم خیلی لذت بخشه، دیگه اعصابم واسه این همه کار خونه خرد نمیشه بلکه با تفریح بهش نگاه میکنم که همین واسم خیلی خیلی جالبه.
آب ناشتا خوردم 
صبحانه یک لیوان شیر ۱۱۰
میان وعده یک عدد موز ۸۰
نهار  یک ظرف سالاد با ۳ قاشق اسلامبولی پلو ۵۰+۳۰۰=۳۵۰
میان وعده یک لیوان چای سبز
شام  یک ظرف سالاد سیب زمینی (سیب زمینی، قارچ،ذرت،نخودفرنگی،فلفل دلمه،خیارشور،هویج،نصف قاشق سس مایونز) ۳۵۰
میان وعده  ۳ عدد توت فرنگی  یک عدد هلو ۱۰۰
آب  ۶ لیوان
به چیزهایی که نه گفتم پلو بیشتر ظهر، نوشابه، بستنی
ورزش ۳۰ دقیقه پیاده روی فقط همین
جمع کالری تا الان ۹۹۰

3 نظرات:

نگار گفت...

سلام نیلوفر جون
گروه خونی هامون که مثل همه اسمم هم اسم خواهرته هدفمون هم یکیه ... تازه بگردیم چیزهای بیشتری هم پیدا می کنیم...تو ابتدای آشنایی اینها نشانه های خوبیه، مگه نه؟ :)

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
یعنی امروز دیگه رسما من برات هورا کشیدم
بچه های گروه پایداری به افتخار نیلوفر جونمون : هیبیب هورااااااااااااااااا
عزیزم عالیه
فقط همین رو می تونم بگم
هزار آفرین
می بوسمت مهربونم

تبسم گفت...

سلام خانوم گل.منم برات هورا ميكشم ولي جدا" داري برنده ميدون ميشي. راستي پسر گلتو از جانب من ببوس