امروز روز وزن کشی هست ولی چون من هنوز ترازو نخریدم و در ضمن پنجشنبه هم خودمو وزن کردم میگذارم دوشنبه هفته آینده وزن میکنم به امید اینکه دوشنبه دیگه من ۶۵ باشم خدایا کمکم کن.
آب ناشتا خوردم 
صبحانه  نخوردم 
میان وعده  ۴۰ گرم از کیک دیروز  ۲۰۰
نهار سه  قاشق پلو با یه قاشق خورشت بادمجان  ۱۵۰
میان وعده  یک لیوان چای سبز 
شام نان و پنیر ۲۰۰
میان وعده خجالت میکشم بگم  
آب ۵ لیوان
ورزش  ۴۵ دقیقه تردمیل 
۴ ست پانزده تایی درازنشست
از نانای عزیزم، توئیگی مهربان، مهلای نازنین، تبسم عزیز و من خوبم عزیزم خیلی متشکرم.  


3 نظرات:

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
الهی فدات بشم امروز که تو تقریبا هیچی نخوردی که .. چرا آخه ؟
نمیدونم اون میان وعده چی بوده اما بقیه ی چیزهایی که خوردی در واقع انگار هیچی نبوده اینطوری نمیشه ها
آخه 500 کالری در روز ضعیفت می کنه
اونوقت قند خونت افت می کنه و همه اش دلت شیرینی می خواد
عزیز دلم ایشالا که دوشنبه ی بعد بهمون خبر خوش میدی فدات بشم

تبسم گفت...

سلام نیلوفر جان.کوچولوت چطوره؟ راستی دختره یا پسر؟
اصلا" نگران وزن کشی نباش.من بهت قول میدم که هفته آینده حسابی دست پر می آی.

توئيگي گفت...

ميان و عده چي خوردييييييييييي ؟؟؟؟؟؟
مردم از فضولي