نانای عزیزم متشکرم، در اولین فرصت یه ترازو میخرم.
ساناز جون از تو هم خیلی ممنونم که بهم روحیه دادی.
یه شروع جدیدتر با اراده بیشتر و قویتر با مدت زمان طولانی تر احتمالا ۱ سال.
آب ناشتا خوردم 
صبحانه یک لیوان شیر نصف سیب  ۱۴۰
نهار پنج قاشق پلو با قورمه سبزی  ۳۰۰
میان وعده یک لیوان چای سبز با دو عدد بیسکویت  ۱۰۰
شام یک استیک با قارچ  ۳۰۰
 میان وعده یک لیوان شیر  ۱۱۰
به چیزهایی که نه گفتم بستنی و چیپس
۸ لیوان آب
ورزش:
بیست دقیقه دوچرخه 
بیست دقیقه دویدن (تر دمیل)
سه تا ست پانزده تایی دراز نشست 
کار با وزنه شش ست پانزده تایی پهلو
سه ست پانزده تایی پا 
سه ست پانزده تایی سینه
امروز به نظر میاد دختر خوبی بودم، این روحیه دادنه کار خودشو کرد.

5 نظرات:

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
آفرین هزار آفرین به دختری ناز خودم
ایشالا که به زودی زود و قبل از یک سال تو تبدیل میشی به مانکن خانوم گل گلاب
عزیزم امروز که عالی بودی
واقعا داری خیلی خوب رعایت می کنی
حسابی پیش من جایزه داری
اما گلم 5 قاشق برنج که در حدود یک کفگیر میشه بدون روغن حدود 250 کالری داره و هر قاشق قورمه سبری بدون گوشت یعنی فقط روغن و لوبیا و سبزی حدود 50 کالری داره
برای همین اگر با هر قاشق برنج یک قاشق هم خورش خورده باشی و گوشت هم زیاد نخورده باشی و برنجت هم روغن نداشته در حدود 400 کالری میشه
این رو گفتم که بعدها برای محاسبه دقت بیشتری کنی وگرنه که امروز نوش جونت
خورش قیمه هم هر قاشق 50 کالری داره و خورش قیمه بادمجان 45 کالری و خورش فسنجون هر قاشق 60 کالری
می بوسمت گلم
موفق باشی

صبا گفت...

يادمون باشه كه بايد دوشنبه خودمون رو وزن كنيم و بهتر كه فردا از ساعت 17 به بعد چيزي نخورديم و امروز هم سبزيجات زياد بخوريم. حتما كه دوشنبه همه با هم خوشحال ميشيم.

تبسم گفت...

سلام.ممنون از اینکه بهم سر میزنی و تنهام نمیذاری.با مسلبقه موافقم.قدمون تقریبا" یکیهولی از نظر وزنی جلوتری.اگه اینجوری پیش بری جلوترم میزنی ولی من تو رو میگیرم. ها..ها..ها

ساناز گفت...

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که روحیتو حفظ کردی و امروز از همیشه عالیتر و بهتر ورزش کردی و رژیم رعایت کردی...مخصوصا که به بستنی هم نه گفتی که خیلی کار سختی هست!
همینطور ادامه بده خانم...حتما موفق میشی.

سوزان گفت...

سلام عزيزم....فقط مي خواستم بگم بهت افتخار مي كنم....من قدم 180 .دوسال پيش وزنم 88 شد و الان با ورزش و رژيم نه تنها وزنم 65 هست بلكه مربي بدنسازي يه باشگاهم....مي خواستم بگم راهه سختيه....اما موفقيتت صدردصد.....خ.شحال مي شم اگه كاري داشتي بهم بگي