امروز خیلی غصه خوردم. داستان از این قراره که من از بعد از زایمانم دیگه خودمو وزن نکردم چون موقع غذا خوردن وجدانم درد میگرفت تا زمانیکه وارد این گروه شدم و از اونجایی که اعلام وزن ضروری بود رفتم و خودمو وزن کردم ۶۲ بود در طول هفته خیلی دوست داشتم روی ترازو میرفتم چون هم رژیم میگرفتم و هم ورزش پس مطمئن بودم وزن کم کردم ولی دندان روی جگر گذاشتم تا یک هفته تمام شود. تا امروز که من با خوشحالی زیاد رفتم روی ترازو به امید وزن ۶۱ که چشمتان روز بد نبیند، خدا واسه دشمن آدم هم نخواد، وزنم دقیقا ۶۷.۸کیلو بود، منو میگی داشتم سکته میکردم، ولی خوب واقعیت همین بود و فهمیدم ترازوی اون روز خراب بوده و من چقدر احمق خوشحال بودم که با این شکم توپی فکر کردم وزنم ۶۲ هست .باید اضافه کنم که خودم ترازو ندارم و هر دو بار بیرون وزن کردم. خوب در اینجا اعلام میکنم که گروهم عوض شد و رفتم در کم کردن ۷۰به ۶۵. حالا دیگه میرم که به خودم روحیه بدم تا فردا شروعی تازه واسم باشه. به امید موفقیت

2 نظرات:

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
به نظر من که به این عدد جدید هم باز نمیشه اطمینان کرد
اگه برات امکان داره از همین اول کار برای خودت یک ترازو تهیه کن حتی اگه دیجیتالی هم نمی خوای بخری یه دونه عقربه ای بخر
اینطوری خیلی بهت کمک میشه مطمئن باش
پس برای اینکه دقیق از کاهش وزنت با خبر بشی بهتره تا ترازو نخریدی خودت رو وزن نکنی که اعصابت خورد نشه
چون بالاخره مهم اینه که تو در هفته یک کیلو کم کنی
که با این رژیم و ورزش مسلما همینطور خواهد بود

ساناز گفت...

سلام عزیزم
برای چی غصه می خوری.از کجا معلوم که این ترازوی جدید درست وزنتو نشون داده؟به نظرم خیلی بهتره در طول رژیم کلا خودتو همیشه با یک ترازو وزن کنی تا از کاهش وزنت مطمئن تر باشی.یه ترازوی ساده بخر تا خیالت راحت تر باشه.
بعدش هم به فرض اینکه واقعا 67 باشی با این تلاشی که داری میکنی به زودی به وزن مورد نظرت میرسی فقط یکمی زمانش طولانی تر میشه.اصلا دیگه بهش فکر نکن و غصه هم نخور.