روزهای یکشنبه روز کار منه از صبح که بیدار میشم یک بشور بساب حسابی راه میندازم تا از کت و کول بیفتم واسه همین صبحانه که بیخیال نمیرسم واسه خوردنش و نهار هم ماکارانی امروز درست کردم که خیلی راحته. میشه لطفا یک دستور پخت ماهی که خیلی خوشمزه باشه به من یاد بدید.

امتیاز

امروز

توضیحات

یک لیوان شیر یا ماست بی چربی روزانه

1امتیاز

1

جویدن غذا حداقل ده بار در هر لقمه بیش از 80 درصد مواقع

1امتیاز

1

نرفتن روی وزنه به صورت روزانه ( هر روز یک امتیاز (

1امتیاز

1

خوردن شیرینی و قند و .بیسکویت. تا حداکثر 80 کالری

1امتیاز

1

خوردن شام تا حداکثر 300 کالری

1امتیاز

خوردن آب ناشتا

1امتیاز

1

هر سه ساعت یک بار چیزی خوردن ( در محدوده کالری  (

1امتیاز

خوردن سبزیجات ( منظور فقط سالاد یا سبزی نیست (

1امتیاز


نخوردن بعد از 21 شب

1امتیاز


خوردن شام فقط میوه و سبزیجات و سالاد تا 300 کالری

۴امتیاز

هر لیوان چای سبز تا سقف 4 لیوان

هرلیوان یک امتیاز

1

محدوده کالری

1امتیاز


نه گفتن

1امتیاز

1


اب خوردن هشت لیوان تا ۱۲ لیوان

1امتیاز

1

سرکشی کردن حداقل به سه نفر

1امتیاز

1

نیم ساعت پیاده روی

1امتیاز

1

هر یک ربع پیاده روی اضافه ـ کمتر امتیاز نمیگیره

1امتیاز

۵۰ تا دراز و نشست

2امتیاز

هر ست ۲۰ تایی دراز و نشست اضافه یا
دقیقه نرمش های مختلف

1امتیاز

1

دوچرخه سواری هر ده دقیقه

2امتیاز

دویدن هر یک ربع

۴امتیاز

اروبیک یا رقص تند هر یک ربع

3امتیاز

کار با وزنه هر پنج دقیقه

1امتیاز

کار با طناب کششی هر ده دقیقه

1امتیاز

طناب زدن هر ست 50 تایی یا 2 دقیقه

1امتیاز

نوشتن یک دستور غذایی رژیمی جدید

۵امتیاز

سرکشی به هر دو نفر اضافه

1امتیاز


بررسی جدول غذایی یک نفر و دادن نظر مشخص در مورد جدول غذایی ( یعنی اگه سرکشی بررسی جدول باشه جدا حساب میشه ) هم امتیاز سرکشی رو میگیره هم امتیاز این محور

2امتیاز


جمع امتیازات روز

11 

آب ناشتا    ۱لیوان
صبحانه     نخوردم
نهار          ۱ بشقاب کوچک ماکارانی
میان وعده نخوردم
شام         اندازه کف دست نان لواش با ۱ عدد تخم مرغ نیمرو
میان وعده ۱ لیوان چای سبز
میوه   ۳ تا توت فرنگی و یک سوم انبه
متاسفانه هنوز کالری ها  را نمیدونم ولی قول میدم هر چه زودتر هم یاد بگیرم و هم عملی کنم .



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


4 نظرات:

صبا گفت...

سلام به به تقريبا هم وزن هستيم بجز اينكه شما خيلي بلند تر هستي . ولي ببنيم كدوم زودتر به عدد 59 ميرسيم. بيا مسابقه من قول ميدم كه من برنده بشم. هه هه

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
اولا که کیک نوش جونت همیشه که اتفاق نمیفته پس لذتش رو ببر اما دیگه تا چند هفته ی بعد کیک خامه ای قدغن می باشد !
ای عزیز دلم
خب امروز که هم زیاد و عالی فعالیت کردی و هم به نظرم خیلی کم غذا خوردی چرا ؟
خوبه که میوه خوردی و نیمرو هم که خیلی مفیده البته کم روغنش !
اما حتما لبنیات رو هم بگنجون توی رژیمت که هم پوستت رو شفاف می کنه و هم لاغرت می کنه مخصوصا ماست کم چرب
راستی عزیز دلم جدولهات نصفه دیده میشه پس بهتره که بدون جدول بنویسی الان من نتونستم امتیازهات رو ببینم
می بوسمت مهربونم

صبا گفت...

نيلي جونم بدو بنويس كه امروز چه خبرها بدو دختر

ناشناس گفت...

نیلوفر جونه . آدرستو همیشه اشتباه مینویسی جیگر . حالا من پرسون پرسون اومدم خونه اتو پیدا کردم . اما بقیه ممکنه اگه نشناسنت گمت کنن . آدرسی که تو میدی اینه : http://niloofarj.bolgspot.com
غلطتش توی " بولگ اسپاته "
جدولمو دوستش داری برش دار مال تو :)

توئیگی