صبحانه که هیچی چون ساعت ۱۲ بیدار شدم ولی در عوض نهار تلافی کردم. امروز مجبور شدم شناسنامه شکمم را زودتر بگیرم و جای پنجشنبه که تولدش بود شنبه واسش تولد بگیرم(همان روز تقلب) جریان از این قرار بود که نهار بیرون خوردم که میز بغلی ما چند نفر بودن که تولد گرفته بودن و یک کیک شکلاتی بزرگ رو میزشون بود وروجک من (۲۱ ماهه نام هیراد) توی رستوران مرتب میدوید آقایان هم واسه نشستنش یک بشقاب کیک دادند بهش که به عشق کیک بشینه غافل از اینکه مامانش قفل میشه به صندلی خلاصه شکم منم تا کیک و دید اصرارکه امروز واسش تولد بگیرم. به بخشش استادم نانا جون امیدوارم.
نهار یک سیخ جوجه با ۵ قاشق برنج
یک مقداری کیک شکلاتی 
۳ قاشق سوپ جو 
میان وعده ویفر ۷۵ کالری
شام یک همبرگر با نوشابه 
و اما ورزش ۳۰ دقیقه دویدن (تردمیل)
۲۰ دقیقه پیاده روی
سه تا ست ۱۵ تایی درازنشست
۶تاست ۲۰ تایی کار با دمبل واسه پهلو 
آب ۷ لیوان 
به چیزی نه نگفتم ولی به بیشتر خوردنش نه گفتم




2 نظرات:

ناشناس گفت...

چه بامزه . تولد شکم . جالب بود :))
امضاء توئیگی

شانون گفت...

سلام نيلي جون. چه جالب كه تولد گرفتي براي شكمت. اشكالي نداره بعدا جبران مي كني. عزيزم اگر موقع رژيم به مقدار زيادي آب بخوري ديگه صورتت خراب نميشه. من الان به عينه دارم اثر نوشيدن آب زياد را روي پوستم مي بينم. بهتره كالري هايت را هم حساب كني تا دستت بياد كه چي و چقدر بايد بخوري.