من امروز طبق معمول همیشه ساعت ۱۰:۳۰ صبح بیدار شدم که به خودم خسته نباشید میگم. 
صبحانه که هیچی فقط تا موقع نهار ۲ عدد بیسکویت خوردم.
نهار ۱۰ قاشق عدس پلو با خیلی کم سینه مرغ آبپز شده خوردم که ساعت ۳ بود.
شام یک ظرف بزرگ سالاد شامل (کاهو کلم خیار) خوردم با ۳ قاشق سالاد الویه.
ساعت ۱۲ شب هم نصف لیون شیر با ۳ تا خرما خوردم.
به بستنی و نوشابه و نان باگت نه گفتم.
ورزش هم ۳۰ دقیقه روی تردمیل دویدم . ۳ تا ست ۱۵ تایی درازنشست زدم و ۳ تا ست ۱۵ تایی پهلو و پرس سینه.
نمیدونم چقدر کالری مصرف کردم ولی اینو میدونم این نوع غذا خوردن خیلی اشتباهست.
به امید روزهای بهتر، انرژی بیشتر، زندگی سالمتر.

4 نظرات:

صبا گفت...

غذا خوردنت خيلي بد نبود بهتر بود كه سالاد الويه رو يك روز ديگه ميخوردي.
ولي در كل ورزشت خيلي خوب بود.
اب چند ليوان خوردي؟
سبزيجات رو سعي كن كه بيشتر بخوري
ماست كم چربي خيلي خوبه سعي كن كه روزانه بخوري.

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
خیلی خوش اومدی گل نازم
عزیز دلم من تا اونجا که بتونم بهت کمک می کنم و هر سوالی داشتی از خودم بپرس
هر وقت هم که دیدی داری ناامید میشی و می خوای رژیمت رو بشکنی بازم بیا پیش خودم
برای شروع گلم باید جدول داشته باشی
هر دوتا جدول توی وبلاگ من هست کپیشون کن و موارد خودت رو توش بنویس
من توی کالری شماری کمکت می کنم
می بوسمت
باید زرنگ باشی و هر شب غذاهای اون روزت رو بنویسی با میزان دقیق
اگه هرروز آپ نکنی انگیره ات از بین میره
تو موفق میشی عزیز دلم
من مطمئنم

صبا گفت...

به به نيلوفر خانم , عجب معلم خوبي داري ها ازش استفاده كن

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
پس جدولت کو دختری ؟
گلم این دویدن ها و وزنه ها و دراز و نشست ها و پیاده روی و غیره با میزان ها و تایم هایی که داره یعنی در طول روز می تونی از همه ی اینها استفاده کنی به همین مقدار و یا روی یکیشون تمرکز کنی و تایم بیشتری بگذاری
امتیازها هم بر حسب زمان ورزش هاست
اگه بتونی همه رو انجام بدی که عالیه اگه نه که چند تاشون رو انتخا کن و در طول روز حتما انجام بده
می بوسمت