امروز یه روز خیلی قشنگه، دو سال پیش، همچین روزی خداوند قشنگترین و بهترین هدیه را به من و بابا حسین داد و ما اسم اون هدیه قشنگ رو هیراد گذاشتیم، وروجک قشنگ و بانمک مامان امروز دو سالش تمام شد، من و بابا حسین و هیراد یه جشن تولد کوچولو گرفتیم، البته وقتی ایران بودیم واسش یه جشن گرفتیم تا بعد ها که فیلم تولدشو میبینه خوشحال باشه که همه توی تولدش بودن، خدایا شکرت بخاطر تمام نعمتهایی که به من دادی و حتی اونهایی که ندادی.
آب ناشتا  یه لیوان 
صبحانه یه استکان شیر ۵۰
میان وعده  ۱ پسته، ۲ کشک ۲۸
نهار  ماکارونی ۴۰۰
میان وعده  یه لیوان چای سبز، ۲ قاشق بستنی ۵۰
شام  یه ظرف سالاد با ۶ عدد قارچ کبابی ۱۵۰
آب  ۸ لیوان 
جمع کالری  ۶۷۸  با احتساب اشتباهات  ۹۰۰
ورزش
۵۰ دقیقه تردمیل با برنامه fat burn که ۶۰۰ کالری واسم زد، هر چند که نمیشه روی برنامه این دستگاهها حساب کرد، وقتی هم روش راه نمیری بازم کالری حساب میکنه، حالا مال چه کسی رو داره حساب میکنه الله و اعلم
۱۵ دقیقه الپتیکال 
۴ ست ۱۵تایی درازنشست
۷ ست ۲۰تایی پهلو کار با وزنه
از خودم امروز خیلی راضیم، با وجود اینکه ظهر نهار ماکارونی خوردم ولی فکر کنم با ورزشهایی که کردم کلیشو سوزونده باشم، ایول به خودم.
 

9 نظرات:

نانا گفت...

سلاااااااااااااااام عزیز دلم
مبارک باشه تولد گل پسرت
الهی که زیر سایه ی خودت و همسرت صد ساله بشه
عزیز دلم براتون از خدا بهترین ها رو می خوام
تو اینقدر گل و مهربونی که لیاقت بهترین ها رو داری
می بوسمت
پس سهم کیک من چی میشه ؟؟؟!!!!!

توئـیــــگی گفت...

تولد هیراد مبارک باشه :) چه اسم زیبائی انتخاب کردی کیف میکنم . اگه خدا یه روزی به من یه پسری بده اسمشو میذارم هیراد . البته قبل از آشنائی با تو نشنیده بودمش . اما خیلی قشنگه .
نیلوفر تو خیلی قشنگ از خدا قدردانی میکنه و کلامت خیلی مثبته . خدا از داشتن بنده ای مثل تو خیلی خوشحاله میدونم :)

توئـیــــگی گفت...

قربونت برم با این حساب کتابت خیلی به خودت تنگ میگیری . میان وعده یه پسته D:
بعد این حساب احتمالات آخر کار رو از کجا میاری تو ! من اگه بخوام از این احتمالات بدم اوضاع خیلی وخیم میشه D:

niloufar گفت...

آآآآآوووووووو اتفاقاً وبلاگ تو خوراک منه با این 1000 کیلو اضافه وزنی که دارم. منم خوشحالم دوستم که تورو پیدا کردم

ستایش گفت...

سلام نیلوئی مهربون اول تولد گل پسرت رو بهت تبریک میگم ان شااله دامادش کنی توهم وبلاگ خوبی داری درمن به درد من هم می خوره چون اضافه وزن دارمک امیدوارم از طریق تو بتونم لاغر یا حداقل متعادل بشم خوشحالم که با تو آشنا شدم امیدوارم بتونیم دوستای خیلی خوبی برای هم باشیم.

مامان بانو گفت...

سلام تولد گل پسرت هيرادجون مبارك
يه بوي از طرف من بكنش
چقدر خوب پيش مي ري

raha گفت...

نیلو جونم تولد پسرت مبارک باشه.ببخشید نتونستم این مدت بیام بهت سر بزنم.

ثمانه گفت...

تولد هیراد گل مبارک... الهی هزار ساله بشه زیر سایه بابا و مامان خوش اندامش

niaz گفت...

khanomi, kheiliiiiiiiiiiiii kheiliiiiiiiiiiiii khoshhalam ke az tarigh blog ba ham ashna shodim, roye mahe gol pesare beboos, harkari kardam nashod ba fonte farsi type konam.,, azizam mano sharmandeye khodet kardi, kheili kheili azat mamnoonam.