قبل از هر چیز از همه دوستانم ممنونم واسه نظرات خوبشون.
من یه خورده گیج شدم، از وقتی رژیم شروع کردم نسبت به بعضی از خوراکیها حساس شدم و هر وقت که میخورم وجدانم درد میگیره مثل ماکارونی، بستنی، همبرگر با پنیر و یا چیکن برگر بازم با پنیر و ... ولی وقتی کالری روشو نگاه میکنم به نظرم میاد زیاد نیست و من بدون ناراحتی میتونستم بخورم مثلا امروز یه بستنی شکلاتی خریدم که کالری روش زده ۱۰۰ گرم ۱۲۰ کالری که خو ب به نظرم خیلی کمه و راحت میشه خوردش و یا ماکارونی ۱۰۰ گرمش ۲۸۰ کالری که خوب وقتی همون ماکارونی رو با سبزیجات درست کنی و یا با گوشت ولی کم روغن نهایتش میشه ۴۰۰تا،  همشو هم که خودت نمیخوری و در مقایسه با غذاهای دیگه زیاد نیست، حالا موندم که حکایت اینها چیزی غیر از کالریه و یا این بدبختها اسمشون بد در رفته، لطفا منو راهنمایی کنید از این سر در گمی در بیام.
آب ناشتا ۲ لیوان
صبحانه  یک لیوان شیر با خرما ۱۳۰
نهار  خوراک لوبیا سبز ۳۰۰
میان وعده یه کمی هندونه، ۳ تا پسته،یه لیوان چای سبز با یه آبنبات رژیمی  ۱۰۰
شام  نودل ۲۵۰
میان وعده  داره شیطون گولم میزنه بستنی بخورم احتمالا موفق  هم میشه
آب ۸ لیوان
ورزش ۳۰ دقیقه پیاده روی 
کل کالری  با احتساب همه اشتباهات  ۱۰۰۰

4 نظرات:

ففلی گفت...

چطور میشه کامنت گذاشت؟من اینجا کامنت میزارم ثبت نمیشه

ففلی گفت...

آهان .مثل اینکه این بار سعادت نصیب شد
عزیزم علاوه بر کالری باید به هیدرات کربن ها هم توجه کنی .که نقش زیادی در چاقی دارند.100 کالری بستنی خیلی متفاوته با 100 کالری سیب یا حتی 100 کالری موز.

گباقالی گفت...

سلام نیلو جونم چقدر پسرت نانازه وای 1 ساعت قربون صدقش رفتم ایشالا خدا برات حفظش کنه عکس های آلبم شیراز منو که مال ساله پیشه با عکس های Texas A&M من مقایسه کن 15 کیلو لاغر تر شدم

مریم گفت...

سلام نیلوفر جان . خیلی خوشحالم کردی و خوشحال تر اینکه یه دوست تازه در مالزی پیدا کردم اخه منم مالزی هستم عزیز.