از وقتی از ایران اومدم یه خورده برنامه هام به هم ریخته، ولی از امروز تصمیم گرفتم سرو سامان بهشون بدم، امروز تقریبا به همه بچه ها سر زدم البته واسه هیچکس نظری نذاشتم، فقط میخوندم ببینم بقیه در چه حالن، خیلی با حال بود همه در جنب و جوش کاهش وزن، همه به هم امیدواری میدن همدیگه رو راهنمایی میکنن از تجربیات خودشون در کاهش وزن میگن هر کسی هر اطلاعاتی در زمینه کاهش وزن داره با دیگرون تقسیم میکنه، هر کسی مشکلی داره مطرح میکنه تا دیگرون اگه راه حل خوبی دارن کمکش کنن، با همدیگه مشورت میکنن، دردل میکنن و خلاصه اینکه چقدر با خوندن وبلاگهای بچه ها آدم میتونه انرژی مثبت بگیره، امیدوار و با انگیزه بشه، به خودم افتخار میکنم که دوستان گلی مثل شما دارم، امیدوارم همین طور که ماها وبلاگ ساختیم واسه کاهش وزن و تغذیه درست، و همه با هم همکاری میکنیم، در زمینه های دیگه هم هر کس مشکلی داشته باشه همین کار رو بکنه.

به امید موفقیت همه بچه ها 

یه برنامه غذایی جدید واسه خودم گذاشتم که باید ببینم چی توش کم داره کم کم اضافه کنم، فعلا هفته ای دوبار برنج البته با روغن زیتون، هفته دو بار ماهی شایدم بیشترش کردم، هفته ای دوبار سبزیجات بخار پز، هفته ای یکبار گوشت قرمز فقط بصورت آبپز، هفته ای یکبار مرغ که یا آبپز یا جوجه کباب و هفته ای دو بار نودل بدون اضافه کردن هیچ چیز دیگه، که البته واسه نهار و شام کم آوردم باید ببینم چه چیز دیگه میتونم اضافه کنم که خوب باشه، استقبال میکنم از هر نوع  پیشنهاد خوب غذایی.

صبح ، با یه لیوان آب ولرم شروع کردم 
صبحانه  نصف لیوان آب پرتغال 
میان وعده کلم بروکلی با لیمو 
نهار ماهی کبابی ۳۰۰
میان وعده چای سبز 
شام  همبرگر ۴۰۰
میان وعده  ۳ تا پسته یه کوچولو تمر هندی 
ورزش 
۳۰ دقیقه تردمیل 
۱۰ دقیقه الپتیکال 
۲۰ تا درازنشست
آب  ۵ لیوان 
به چیزی نه نگفتم ولی سعی کردم کم بخورم اونهایی هم که نخوردم مثل سیبزمینی سرخ کرده و نوشابه میل نداشتم و البته به امید خدا هیچوقت دیگه هم میلش پیدا نمیکنم.


6 نظرات:

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر عزيزم،‌خوشحال شدم كه يه همدرد پيدا كردم اين همسري من هم اصلا غذاي جديد نمي خوره من يه آرشيو خيلي كامل و متنوع از آشپزي از اينترنت پرينت گرفتم ولي هرموقع چيزي درست كردم يه جوري مي خورده كه انگاري زهرمار درست كردم و همون قورمه سبزي و قيمه رو به همه چيز ترجيح مي ده من هم خيلي به آشپزي علاقمندم ولي خوب دريغ از يك حمايت و تشويق و از اين حرفا . راستي خوش به حالتون كه بچتون بزرگ شده من كه خيلي وقت كم مي يارم و اصلا وقت تفريح و بيرون رفتن ندارمولي خوب مي گذره
موفق باشين و اميدوارم بازم بهم سربزنين

توئـیــــگی گفت...

این بچه ها که خیلی عشقن
خودتم که گل سر سبد همه
برنامه ای که چیدی خیلی عالیه
امیدوارم مو به مو پیش ببریش

ریحانه گفت...

سلام نیلوجون
ازآشناییت خوشحالم چه دید رمانتیکی از گروه پایدار
داری قشنگ توصیف کردی.من خیلی زود ازدواج کردم.تو 15سالگی دختر بزرگم رو داشتم وتقریبا با بچه هام بزرگ شدم.دختر بزرگم 14 سالشه واون یکی 12 سالش خیلی ماهن ما بیشتر باهم دوستیم تا مادر ودختر.

سایه گفت...

سلام گلم خدارو شکر که هر لحظه به دوستای خوشگلم داره اضافه میشه امیدوارم که به وزن ایده ال برسی وزن خوبی داری چیزی زیاد نداری (خودمون رو تسکین بدیم)پسر ماهت رو ازطرف من ببوس باید خیلی بانمک باشه یه بوس گنده

شکیبا گفت...

سلام نیلوفر جونم .خوبی؟پسر ماهت چطوره؟چقدر خوبه که برنامه هفتگی غذایی داری منم می خوام همین کارو بکنم .عزیزم عسل و دارچین گفته شده برای لاغر شدن خوبه حالا من دارم اجراش میکنم ببینم چی میشه.زنجبیل هم سوخت و ساز رو بالا میبره.راستی دوبی بودی یا مالزی.موفق باشی عزیزم.

شانون گفت...

سلام نيلوفر جون. چه جاي خوبي هستي. همه از اونجا تعريف مي كنند. كوالالامپور هم جزو مالزي هست ديگه نه؟
آفرين كه برنامه هاي خوب براي رژيمت داري و اجرايش مي كني. پسر گلت را ببوس. ضمنا وزنت خيلي هم زياد نيست ها.