متاسفانه چند تا عادت بد غذایی دارم که هنوز نتونستم ترکش کنم یکیش اینه که وقتی غذایی برای هیراد درست میکنم و دارم غذا بهش میدم خودم هم هی ناخونک میزنم به غذاش حالا هر چی میخواد باشه، که البته هیچ وقت هم اونها رو حساب نکردم، چه بسا که خود اونها کلی کالری داشته باشن، دومین عادت بدم اینه که پاکسازی یخچال میکنم، آخه وقتی یه غذایی درست میکنم و خورده نمیشه ( مثلا همسری هوس غذای بیرون میکنه و غذایی که من درست کردم میمونه) و یا اینکه زیاد درست کردم و بقیش میمونه، که فرقی نمیکنه همسری غذایی که تو یخچال بره و بمونه دیگه نمیخوره به هیراد هم که خودم غذایی مونده  نمیدم، اونوقت چی میشه؟ جواب کاملا مشخصه از اونجایی که من خیلی خانوم تشریف دارم و خیلی صرفه جو جای اینکه بریزم دور، میریزم تو خندق بلا، یه جورایی شکم من حکم .... پیدا میکنه، ولی چون تصمیم جدی  در مورد بدنم گرفتم اینارو مینویسم تا یادم بمونه و یاد بگیرم به بدنم احترام بزارم و دیگه اونو تشبیه به چیز ی نکنم. 
برنامه غذایی امروز
امروز صبح دو تا لیوان آب ناشتا خوردم واسه سوخت و ساز بدن 
صبحانه  ۱ لیوان شیر خوردم با یه آبنبات رژیمی  ۱۲۰
نهار نصف سینه مرغ آبپز با یه دونه قارچ با یه کلم بروکلی  ۲۰۰
میان وعده  یک لیوان چای سبز با یه آبنبات رژیمی و نصف استکان آب انبه ۳۰
یه کمی تمر هندی،  نصف لواشک گلین، ۶۰
شام  نصف چیکن برگر با یه ذرت کبابی ۵۰۰
میان وعده ۱ انار که با هیراد دو تایی خوردیم
غذاهایی که ناخونک زدم
  چند تا دونه پاپ کورن، دو تا پسته، یه دونه بادوم، یه قاشق از ماهیچه پلوی هیراد، یه قاشق چای خوری بستنی، دیگه بقیش یادم نمیاد
آب ۵ لیوان
کل کالری مصرفی  ۹۱۰ بر طبق اعداد ولی با اضافه کردن بقیه چیز ها   ۱۵۰۰
ورزش  ۱۲ دقیقه دوچرخه 
سه ست ۱۰ تایی دراز نشست
سه ست ۲۰ تایی پهلو (کار با وزنه)
۱۰ دقیقه تردمیل 



8 نظرات:

نانا گفت...

سلام عزیز دلکم
حالت چطوره خوشگلم ؟
گلم راست میگیا این تمیز کردنه یخچال مکافاتیه !!!!! من که از وقتی شروع به رژیم گرفتن کردم این کار خطیرو به همسرجان سپردم !!!
تو عزیز دله خودمیا
منم هی تو رو بیشتر دوست دارم
تازشم من همیشه اول وبلاگ تو رو باز میکنم عسلم
به نظر من که با وجود ناخنک زدن بازم خوب رعایت میکنی
یه عالمه بوس

Hadiye k. گفت...

نيلوفر جان معلومه که مي‌توني از جدول استفاده کني.

سایه گفت...

سلام نیلوفر جان وای از یخچال تمیز کردن نگو من هم مثل تو این کارهارو میکردم ولی از روزی که عضو این وبلاگ شدم دیگه این کارو نمی کنم واضافه غذاهارو میریزم برای گنجشک هاواصلا اینجوری دلم هم نمی سوزه

شکیبا گفت...

سلام نیلوفر جان .ممنون که بهم سر زدی عزیزم دیروز یادم رفت بهت بگم دارچین میل آدم به شیرینی رو هم کم میکنه.موفق باشی.بوس

نانازی گفت...

تو مگه کوالالامپور هستی؟!!؟ کجایی!؟!؟ زودی بیا اعتراف کن !! شاید همساده شدیم ها!!!

گلباقالی گفت...

منم مثل تو بودم همه غذا های باقی مونده رو می خوردم اما الان به خودم میگم خدا راضی نیست من به بدنم ضرر بزن واسه همین راحت میندازم دور اگه فیس بوک داری منو ادد کن کلی عس از زمان چاقی لاغری دارم

پرستش گفت...

سلام نیلوفر نازنینم :*
خوبی ؟ خوش گذشت ایران؟
آفرین به تصمیمات عالی ای که گرفتی .
ورزشت هم حــــــــــــــــرف نداره.

من خوبم گفت...

عزیز دلم گردش خوش بگذره بهت. راستی به نظر من اگه مرغ رو اضافه تر کنی و تخم مرغ هم بذاری یه وعده خوب می شه.خوش باشی.