امروز از صبح که بیدار شدم به خودم گفتم ورزش میکنم حسابی که جبران دیروز هم که ورزش نکردم بشه ولی متاسفانه نشد و حسابی کلافه هستم، چقدر بده وقتی یه برنامه ریزی میکنی و نمیتونی طبق برنامه پیش بری، اما حالا تصمیم دارم اینقدر خودمو سرزنش نکنم. پس خودمو میبخشم و به فردا که یک روز جدیده فکر میکنم، امیدوارم که فردا بتونم طبق برنامه ام پیش برم.
آب ناشتا خوردم 
صبحانه نصف لیوان شیر با خرما ۷۰
نهار استیک ۵۰۰
میان وعده  نصف موز ۵۰
شام  ۱ عدد پیراشکی گوشت که بدون روغن درستش کردم با یه ظرف سالاد ۴۰۰
میان وعده ۱ سیب نصف هلو نصف لیوان شیر با ۲ تا خرما۲۴۰
اب ۵ لیوان 

جمع کالری ۱۲۶۰

3 نظرات:

alma گفت...

salam azizam mer30 ke behem sar zadi
omidvaram ke hamamon zodtar be chizi ke mikhaym beresim o khosh andam beshim.bazam behem sar bazan

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
گلم به قول خودت فردا روز جدیدی هست
راستی عزیزم دستور این پیراشکی گوشت رو به منهم میدی ؟چطور بدون روغن درست میکنی ؟

ستاره گفت...

نيلوفر جون نبينم قاط بزني و خودت رو سرزنش كني ... مطمئن باش با كمك همديگه مي تونيم كنترل زندگي مون رو در دست بگيريم... آفرين جدول غذائيت خيلي خوب بهتره آب بيشتر بخوري