امروز عجیب گرسنه بودم از صبح فقط احساس ضعف داشتم تا میتونستم آب خوردم و شیر با خرما ولی ضعف داشتم یه سیب خوردم  بازم فرقی نکرد یه ظرف سالاد درست کردم و نشستم خوردم، دیدن نه فایده نداره به خودم گفتم حالا نهار خوب میخورم که البته ۱۰ قاشق لوبیا پلو خوردم، اینجا بود که احساس سنگینی کردم و گفتم آخیش بلاخره سیر شدم، عصر ۳۰ دقیقه آیروبیک کار کردم و ۳ ست ۲۰ تایی دراز نشست زدم ولی بعدش دوباره ضعف کردنم شروع شد منم دوباره شروع کردم به خوردن، نصف موز، یه لیوان شیر با ۲ تا خرما، یه سیب، و در آخر یه نان تست با پنیر و بعد حالم خوب شد. به خودم گفتم دیگه حق نداری چیزی بخوری تا فردا ولی مگه میشد، این ضعف دست از سرم بر نمی داشت مشکل اینجا بود که فقط ضعف خالی نبود سردرد شدید هم داشتم و همین طور توی سرم احساس سنگینی میکردم خلاصه شب هم ۲ تکه پیتزا خوردم با یه لیوان آب پرتغال و هویج و ساعت ۲ شب هم چیپس و در آخر وقتی که حسابی وجدانم درد گرفته بود تصمیم گرفتم بخوابم و فقط به غذا ها فکر کنم.

1 نظرات:

نانا گفت...

ای عزیز دلم
هیچ اشکالی نداره گلم
بدنت به غذا احتیاج داشته و تو خوب کاری کردی که به حرفش گوش کردی عزیزم ..
خب گلم ظاهرا که گروهها عوض شده و ما دیگه توی یک گروه نیستیم
البته در اصل قضیه فرقی نمیکنه اما خب یه مامان جدید داری ..
ایشالا که همیشه موفق باشی و پایدار عزیز قلبم