آب ناشتا خوردم 
نهار ۵ قاشق پلو با ماهی ، طبق معمول سرخ کرده ۶۰۰
میان وعده  چای سبز با با نصف دونات ۱۰۰
شام نصف پیتزا البته این دفعه مرغ بود بنابر این فکر کنم کالریش کمتر بود  ۳۰۰
میان وعده  ۱ گریپ فروت و نصف انار کوچولو 
جمع کالری با کلی اضافه کردن ۱۲۰۰
آب ۵ لیوان
ورزش هیچی 
یکی نیست به من بگه دختر تو امروز این همه چیز خوردی اون وقت ورزش هم نکردی، البته لازم هم نیست کسی بگه آخه خودم دارم از خجالت آب میشم، تا وقتی ننوشته بودم فکر نمیکردم این قدر زیاد باشه، چه میشه کرد این جوریاست دیگه. یه خورده این روزها تنبل شدم ، زیاد حوصله ورزش ندارم ولی تا دلتون بخواد هوس خوردن دارم اونم از نوع شیرین و شور، حالا چرا؟ والا خودم هم نمیدونم،یه جورایی دلم میخواست شب میخوابیدم، صبح که بلند میشدم میدیدم به به نه از شکم خبری هست نه از چاقی، شدم یه عروسک خوشگل مامانی خوش اندام، آرزو بر جوانان عیب نیست خدا را چه دیدی شایدم شد. 

5 نظرات:

صبا گفت...

سلام گلم مرسي كه به بچه ها سركشي ميكني و خودت هم اصولي شروع كردي باريكلا

گل بهار گفت...

ورزش تو روحیه خیلی‌ اثر داره،بعدشم ما این وزن قشنگ و با مرارت اضافه کردیم و طی‌ زمان حالا هم با لذت و طی‌ زمان کم می‌کنیم،فرض کن ۲ سال دیگه هیکلامون مانکن،به به چه شود

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
اول از همه بگم که تو باربی خانوم هستی
اقلا که توی گروه ما از همه مانکن تری
ناامید نباش
اگه تو به خودت بگی که نمیشه و اینا رویا هست پس من چی بگم ؟
من با 84 میتونم مانکن بشم ؟؟؟؟؟؟؟
اما عزیز دلم ما همه امیدواریم
مهم اینه که روی کالریت باشی گلم
که تو هستی
پس برای یه روز ورزش نکردن خودت رو ناراحت نکن
پیش میاد که آدم یه روز اصلا انرژی نداشته باشه مخصوصا تو که یه نی نی هم داری و حتما کلی کار روی سرت میریزه
فدات بشم من ما موفق میشیم
من مطمئنم
راستی گلم من تصمیم گرفتم که گروه ما طبق روال خودمون پیش بره
یعنی با رعایت محدوده ی کالری
چون همه روزه نمیگیرن و برای همین یه برنامه ی یکسان نمیشه گذاشت
هر شنبه اعلام کاهش وزن داریم که به صبا هم اعلامش میکنیم
بوس بوس

ترانه گفت...

سلام نيلوفر جون. خوبي عزيزم؟ اين عكسو خواهرم (مامان پرديس ) درست كرده و من زياد سررشته ندارم تو اين زمينه. با برنامه فتوشاپ مي توني اين عكسا رو رو حروف بياري.

توئيگي گفت...

هيچ چيزي روي كره زمين بي زحمت به دست نمياد كه هيكل خوب داشتن بدون زحمت ميسر باشه عزيزم :)