امروز همین طور که داشتم وب گردی میکردم یه مطلب دیدم که فکر میکنم برای من صادق بود هر چند که من تمام اطلاعات اینترنتی رو قبول ندارم چون تا زمانیکه منبع قید نشده باشه که بفهمی چه کسی صاحب نظر بوده نمیدونی راسته یا نه، بگذریم ، مطلب این بود که اگه خواب درست و منظم وکاملی نداشته باشی بدنت، چربی رو بهتر و بیشتر ذخیره میکنه که منجر به چاقی میشه، که البته من اصلا خواب خوبی ندارم و چقدر بده حالا سعی میکنم یه جورایی تنظیمش کنم تا ببینم بعدش چه بهونه ای دارم واسه وزن کم نشدنم.
آب ناشتا یه لیوان
صبحانه نخوردم    که خیلی بده 
میان وعده  نصف لیوان شیر با یه خرما ۲ تا گیلاس ۵۵+۲۰+۲۰=۹۵
نهار یه کفگیر پلو با ۵ تا قاشق دال عدس و ۲ قاشق ماست و ۲تا خرما ۲۵۰+۲۰۰+۱۰+۴۰=۵۰۰
میان وعده یه لیوان چای سبز با یه ویفر ۷۲
شام نان و پنیر ۴۰۰
میان وعده ۵ دونه انگور
آب ۹ لیوان
ورزش
۳۰ دقیقه تردمیل دو آرام ۱۲
۳ ست ۱۵تایی درازنشست
۱۵ دقیقه ورزشهای کششی

2 نظرات:

توئيگي گفت...

راست ميگه . تجربه خود من هم اينه وقتي كم ميخوابم احساس ورم دارم توي بدنم . اما وقتي خوب ميخوابم بدنم سرحال تر و گونه هام بيرون تره .
چقدر سالم خوري كردي . اين پهلو نوشتي اهل خورده خوري و تنقلات هستي اما هر چي خوردي عالي و مفيد بوده .
روز عالي و هفته تووووووپي داشته باشي نيلوفره

گل بهار گفت...

سلام نیلوفر جونم،چقدر خوب بوده کالری هات،آفرین

من تا همین چند وقت پیش کلاسی‌ بود که باید می‌‌رفتم،از وزنم هم ناراحت بودم،شروع کردم به کم خوردن ولی‌ اصلا اثر نداشت چون شب‌ها دیر میخوبیدم و صبح زود باید بیدار می‌‌شدم و برای همین عصبی هم شده بودم،کلاسم که تموم شد همون کم خوری رو ادامه دادم ۵/۱-۱کیلو کم کردم،برای خودم خیلی‌ جالب بود