از اول که وارد گروه شدم بخاطر اینکه ترازو نداشتم دو بار خودمو بیرون وزن کردم که متاسفانه هر دو اشتباه بود. البته بار اول که مطمئنم ولی بار دوم فرض بر این میذارم که اشتباه بوده چون اگر غیر از این باشه یعنی یک کیلو اضافه کردمwinking 
حالا خودم ترازو خریدم که وزنم روز دوشنبه ۶۸ بود، تا ببینم تا دوشنبه دیگه چیکاره ام.وای خدایا یعنی میشه تا دوشنبه بعدی یک کیلو کم کرده باشمday dreaming چه رؤیای قشنگی، ولی من سعی خودمو میکنم که به حقیقت تبدیلش کنمwhew!
اب ناشتا یک لیوان خوردم
صبحانه نخوردم 
میان وعده نخوردم
نهار عدس پلو با یک تکه سینه مرغ آبپز و یک تکه ته دیگ ۶۰۰
میان وعده کلم بروکلی، یه لیوان شیر با ۲ تا خرما ۱۱۰+۴۰+؟=۱۵۰
شام  یه تخم مرغ آبپز با گوجه فرنگی وخیارشور یه کف دست نان۷۰ +۱۰+۵+۷۰=۱۵۵
میان وعده  ۲ تا توت فرنگی ۴ تا گیلاس ۴ دانه انگور 
ورزش ۳۰ دقیقه دویدن (تردمیل)۱۸ امتیاز، ۶ ست ۱۲تایی درازنشست، ۵ ست ۲۰تایی کار با وزنه(پهلو)، ۱۵ دقیقه ایروبیک۳ امتیاز
(به به چه کرده این نیلوفر از ورزش آفرین به خودم)
آب ۶ لیوان 
به چیزهایی که نه گفتم  بستنی، چیپس 

1 نظرات:

نانا گفت...

سلام سلام به عزیز دل خودم
الهی من فدای اینهمه ورزش کردنت بشم من
آفرین عزیز دلم
من مطمئنم که تو ایندفعه موفق میشی
به خدا اگه نشدی بیا منو بکش !
عزیزم شکر خدا که ترازو خریدی دیگه خیالم راحت شد
از امروز دیگه نرو روی ترازو تا دوشنبه ی دیگه
می بوسمت