من از امروز تصمیم گرفتم که رژیمم رو شروع کنم و گزارش دادن رو هر گز فراموش نکنم چرا که با وجود این وبلاگ و دوستان نازنینی که دارم تونستم کاهش وزن داشته باشم.
در مورد لپتاپ، متاسفانه پیدا نشد، ولی خوب یه وسیله ای بود که از خونه ما نقل مکان کرد به یه خونه دیگه، فقط عکسها و یه سری اطلاعات حسین مهم بود که از دست دادیم، توی هر مساله ای یه حکمتی هست که خوب اگه پی به اون حکمت ببریم راحتتره هضم هر اتفاقی، این گم شدن لپ تاپ هم پیامد خوبی واسه ما داشت که زیاد از گم شدنش ناراحت نشدیم. 
حسین که یه لپتاپ جدید خرید باضافه یه تایم کپسول که هر روز بطور اتوماتیک بک آپ بگیره از اطلاعاتش تا اگر اتفاق مشابه افتاد لا اقل خاطراتمون رو از دست ندیم. من هم که روزی ۲۰ تا عکس از هیراد میگیرم. اون پیامد خوبه هم بماند که چی بود چون یه ذره خصوصیه.
 
راستی یه چیز مهم : ولنتاین همتون مبارک ، اینجا که با سال جدید چینی ها یک روز شده و حسابی توی مالزی جشن هست اینجا چینی ها بهم نارنگی عیدی میدن که البته به ما هم دادن 
بلاخره این چینی ها امروز رو به خودشون استراحت دادن و مغازه هاشون رو باز نکردن و وقتی توی یه مال میریم سوت و کوره و فقط چند تایی مغازه که مال خود مالایی هاست باز هست. 

نمیگم چی یا خوردم چون خودم خجالت میکشم ولی روزهای دیگه هم رعایت میکنم و هم میگم
------------------------------------------------------

این پست  رو بسته بودم ولی دیدم هیچی قشنگتر از این نیست که روز عشاق را از همین جا  به حسین تبریک بگم و با صدای بلند بگم دوست دارم حسین عزیزم و از اینکه بخاطر من و هیراد زحمت میکشی از تو ممنونم 

14 نظرات:

ستایش گفت...

نیلویی حرفت قشنگ و دلنشین بود اینکه اگه ادم اتفاقی که اش می افته پی به حکمتش ببره خیلی راحتر اون اتفاق رو هضم میکنه.خوشحالم که داری به رژیمت برمی گردی عزیزم.

katrin گفت...

salam
valentine mobarak

maale donya hamine
nabayad ghose bokhori
aks haa heyf shod
ama khob inaa hame tajrobast

manam dar in chand rooz 1 kiloo chaagh shodam
bayad havasam ro jam konam

bye bye

سما گفت...

سلام نیلوفر مهربونم ولنتاین شما هم مبارک به خاطر لطفت ممنون ... در مورد لپتاپم که خودت گفتی فقط عکسای هیراد حیف شد که عوضش مامان مهربونش داره جبران میکنه منم امروز پرخوری کردم ولی خوشحالم که از فردا دوباره با هم شروع میکنیم بوس

ناشناس گفت...

سلام عزیزم. وای خداروشکر تونستم بالاخره اینجا بنویسم.
آخ آخ دلم خیلی سوخت واسه لپ تاپ بیشتر بخاطر عکسا. ایشاا... پیدا میشه غصه نخور.
سلام بنده را بسیار به اون همشهری برسون و بگو اینجا اینقدر شلوغه که غصه ات میشه. خوبه که نیستی ببینی چه خبره!!!!

سوگند گفت...

سلام نيلوفر جان
خيلي خيلي بابت لپ تاپ ناراحت شدم يعني فقط بابت عكساي هيراد . حالا شايد پيدا بشه . نه ؟
مامانم هميشه ميگه دزد قدمش سبكه البته براي شمل دزدي نبوده ولي كلاً هروقت دزد به خونمون ميزنه يه اتفاق خوب بعدش ميفته . شايد براي شما هم همينطوره

ولنتاين شما هم خيلي خيلي مبارك :)

لاغر میشوم گفت...

سلام دوست عزیز

واقعا ممنونم از راهنایی هات انشاالله ورزش رو تا چند روز دیگه باید کم کم جا بدم تو برنامم

غزل گفت...

نیلوفر عزیز بی نهایت سپاسگذارم از همدردیت
منم مثل شما بلند شدم و تصمیم گرفتم با اراده شروع کنم و به کارهام برسم واقعیت اینه که به شدت بیمار بودم و الان خیلی بهترم
امیدوارم شما هم خوب و با اراده پیش برید

ففلی گفت...

سلام نیلو جان !
چقدر ناراحت شدم واسه لپ تاپ!واقعا حیف شد .عکسهای هیراد رو میگم.
حالا بیشتر ازش عکس بگیر و حتما آرشیو داشته باش.

سما گفت...

مرسی نیلوفر جونم کامتتو کامل نخونده بودم وقتی گفتی آقا حسین از باقالی پلو خوششش نمیاد گفتم چه بد طفلکی نیلوفر جون نه میتونه کلم پلو بخوره نه باقالی پلو که بقیه کتمنتتو خوندم .... شما هم سعی کن روزایی که همسری خونه نیس لااقل این غذاها رو واسه خودت درست کنی حالا من چطوری غذا از گلوم بره پایین (ناراحت)

صورتی گفت...

سلام نیلوفر جون،
مرسی عزیزم. راستش اکثر روزا تنها بودم ولی غیر از اون روزی که خیلی مریض بودم، بقیه روزا بهم خوش گذشت.
ایشالا برای عید دوباره میام!
من چند روز قبل از سال نوی چینی برگشتم، خیلی دلم می خواست بمونم ولی دیگه باید می اومدم سر کار.

صورتی گفت...

سلام نیلوفر جون،
مرسی عزیزم. راستش اکثر روزا تنها بودم ولی غیر از اون روزی که خیلی مریض بودم، بقیه روزا بهم خوش گذشت.
ایشالا برای عید دوباره میام!
من چند روز قبل از سال نوی چینی برگشتم، خیلی دلم می خواست بمونم ولی دیگه باید می اومدم سر کار.

باروون گفت...

خيلي خوبه داري شروع ميكني رژيمو...
لپ تاپ گمشده ؟ چه بد..ولي تعبيرت جالب بود كه گفتي از خونه ما رفته يه خونه ديگه !!
ولنتاينم مباركككككك

توئیگـــی گفت...

سلام نیلوفر جانم
من یه مدتی نبودم . متاسف شدم بابت لپ تاپ و بخصوص عکسهای هیراد ! هنوز شوکه ام نمیتونم دلداری بدم ! اما چه خوب که باهاش کنار اومدی و پذیرفتیش .
دلم برات تنگ شده بود عزیز دلم

رها گفت...

سلام نیلوفر جانم. مرسی خانومی. باز خوشبحال شما که تعطیلاتتون سال جدید و خوشی بود نه مثل اینجا عزا. از لپ تاپ خبری نشد؟