ای خدای بزرگ به همه دوستان سبزم در ایران سبزم کمک کن، ای خدا نزار به  هیچ کدوم از دوستان سبزم آسیبی برسه ، همشون رو در پناه خودت بگیر 
من ایرانم، من ایرانم  شوری در سر دارم        چون رعد و رگبارم، همچون رعد و رگبارم
من ایرانم، من ایرانم  تا روز آزادی                  در رزم و پیکارم ، من در رزم و پیکارم
فریاد تو، فریاد من، فریاد ایران است               فریاد شیران است، فریاد شیران است
بر دژخیمان،   بد طینتان                             آغاز پایان است، این آغاز پایان است 
ای خداااااااااااااااااااااااا  بشنو صدای ما را 


5 نظرات:

سما گفت...

یه لحظه فکر کردم لپتاپتون پیدا شده خیلی خوشحال شدم در مورد این پستت یه آمین از ته دلم گفتم ...

katrin گفت...

salam
manam doa mikonam

soodeh گفت...

نیلوفر جان می دونم که موسسه آرین که توی امپنگ پوینت هست قراره یک مهد بزنه . اجازه بده به محض اینکه قطعی شد من بهت خبر میدم . نیلی هم سرویس نداره . قربانت

مریم گفت...

ای خدا بشنو صدای ما را

سما گفت...

سلام نیلوفر جان از لپتاپ چه خبر؟ هیچ خبری نشد