تا حالا از این سرویس ترجمه گوگل استفاده کردید؟ خیلی جالبه، مخصوصا واسه کسانی که روی کیبوردشون الفبای فارسی ندارن خیلی مفیده با تایپ کردن پینگلیش یا همون فینگلیش خودش فارسی میشه و کار کاربری مثل منو خیلی راحت کرده، البته واسه اونهایی که ویندوز دارن که خیلی بهتره چون با نصب یه نرم افزار توی هر اپلیکیشنی میتونن اجراش کنن حتی واسه کامنت گذاشتن، من که فعلا  واسه جی میلم استفاده میکنم، توصیه میکنم شما هم امتحان کنید، حتما خوشتون میاد.
هنوز مثل قبل رو دور رژیم نیفتادم ، مثل اینکه معده ام یه کم بزرگ شده و با کم غذا خوردن کارم پیش نمیره باید یه چند روزی رو به خودم سخت بگیرم تا دوباره عادت کنه هم به سالم خوردن و هم به کم خوردن.
برنامه غذایی امروزم این جوری بود که:
یه لیوان آب ناشتا 
صبحانه یه لیوان شیر ۱۱۰
نهار ۵ قاشق پلو با خورشت اموات( قیمه) با یه تکه ته دیگ ۶۰۰
م.ن  یه ماگ قهوه ، اولش تلخ درست کردم ولی یه قلوپ که خوردم هم شکر اضافه شد و هم شیر  ۸۰
شام  دو تکه اسنک گوشت  ۳۰۰
م.ن یه سیب ۳۰
تا ساعت ۱۰ شب که بعدش میخواستم چیزی نخورم ولی شب بیداری کار دستم داد و ساعت ۱:۳۰ شب یه اسنک دیگه خوردم با یه لیوان شیر  ۲۰۰
ورزش   خیلی زحمت کشیدم و ۱۰ دقیقه دویدم ( خسته نباشی)
جمع کالری ۱۳۱۰  با در نظر گرفتن خطا ۱۵۰۰
فردا سعی میکنم بهتر از امروزم باشم 

12 نظرات:

رها گفت...

سلام نیلوفر جان. جدا تا حالا آلبالو پلو نخوردی؟ وای دختر یکی از فیورت های منه حیف که به خاطر شکر و گوشت توش همیشه نمیتونم بخورم. ایشاا... اگه یه روز خوردی حتما نظرتو بهم بگو. جات رو هم حسابی میکنم خانوم.

katrin گفت...

man az parsal ba hamin raveshe kamkhori va salem khori va albate varzesh 8 kiloo kam kardam bedoone bazgasht

alan ziad mikhoram ama choon varzesham moratabe vaznam barnagashte choon metabolismam bala rafte


vali delam mikhad kamtar besham

alan 160 ghad va 49 vazname
delam mikhad besham 47

nemidoonam chera dige kam nemisham

katrin گفت...

merci azizam az comment
albate manzooram in bood ke man dige rejimi nemikhoram

hame chi mikhoram
rastesh mogheye khale pari ke mishe bishtar delam mikhad bokhoram

ama motlaghan alaghe ei be ghazahaaye shirin yaa sorkh karde nadaram va dar avaz aasheghe giahan va ghazahaaye gooshti bedoone roghan hastam


kheyli az on comente khosoosit mamnoonam
bayad shoro konam vaase oon 2 kiloo ezaafe

alan lagharam haa, ama dela mikhad kheyli barik besham

سوگند گفت...

راست ميگي نيلوفر جون
آدم چند روز كه از رژيم دور ميشه انگار خيلي طول ميكشه تا به حالت قبل برگرده ...

آره من يه بار براي ترجمه يه متن ازش استفاده كردم اما چون متنم خيلي تخصصي بود خيلي جالب نشد

سما گفت...

برا ترجمه زیادم جالب نیست جمله بندیش افتضاحه ولی شاید به درد شما بخوره .... ولی کالریات خوبه زیادم نیست ..

غزل گفت...

نیلوفر عزیز از همراهی همیشگیت ممنونم .من و شما هم قد و هم وزن هستیم .کالری هاتو خوب می گیری و غذاهای متنوعی هم می خورید
امیدوارم هر چه زودتر به وزن دلخواه برسید

غزل گفت...

نیلوفر عزیز از همراهی همیشگیت ممنونم .من و شما هم قد و هم وزن هستیم .کالری هاتو خوب می گیری و غذاهای متنوعی هم می خورید
امیدوارم هر چه زودتر به وزن دلخواه برسید

مریم گفت...

سلام خانومی
چه خوب که میزان کالری هایی که مصرف میکنین دستتونه
امیدوارم خیلی زود به وزن دلخواهتون برسین
همیشه شاد و خوش باشین

ساناز گفت...

من همیشه فارسی رو با همین سیستم مینویسم خیلی جالب و راحته

باروون گفت...

بايد جالب باشه..من امتحان ميكنم..
هر چه زودتر هم ميفتي تو روال رژيم ايشاا...

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفرجون
خوشحالم كه برگشتي دلم حسابي برات تنگ شده بازم ب پيداشدن لپتاپ اميدوار باش ايشالله پيدا بشه
مهم استارته كه زدي بقيه راه رو با اراده مي توني پيش بري

نیلوفر گفت...

مامان بانو جونم خیلی دلم واست تنگ شده که رفتی کاش اگه نمیتونستی آپ کنی لااقل وبلاگتو باز میذاشتی تا بتونیم یه راه ارتباطی با هات داشته باشیم ، خیلی خانومی، پسر گلت رو ببوس