اینقدر همه چیز خوب و عالیه و اینقدر خوش میگذره  که واسه حفظ تعادل هم شده میریم یه فیلم ایرونی به نام بیست نگاه میکنیم ،   که غم وغصه  تو فیلم  یه کم ما رو بگیره و باعث  تعادل  بشه، تا مبادا شادی خونمون بیش از اندازه بالا بره که کلا فشار خون بالا از هیچ جهاتی خوب نیست .
هر چند که من عاشق بازی پرویز پرستویی هستم و این فیلم هم به همین خاطر دیده شد.
آب ناشتا
صبحانه  نصف لیوان شیر
نهار  ۵ قاشق پلو با خورشت قورمه سبزی
میان وعده  یه ماگ قهوه تلخ با یه دونه شکلات
شام  بیف استروگانف بدون سیبزمینی
میان وعده نصف سیب  نصف لیوان اب پرتغال  یه دونه شکلات
امروز از اون روزایی بود که به شکم مبارکمان نه نگفتیم و گذاشتیم هر چه خواست تناول کند، باشد که خودش به راه راست هدایت شود.
 

6 نظرات:

ستایش گفت...

سلام نیلویی خداروشکرکه حال و احوال خونت خوبه وبرای به تعادل رسیدن احتیاج به غم داری خیلی بامزه بودراست می گی ادم باید تعادل رو رعایت کنه وهمه چیز به میان لازم داشته باشه خیلی نکته جالبی بود.نه زیادخنده و خوشحالی و نه زیاد ناراحتی و غم درس خوبی بود مرسی.

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفرجونم
اميدوارم هميشه پراز خوشي و شادي باشي تا باشه شادي باشه .چشمم روشن شكلات هم كه خوردي به خاطر هيراد دعوات نمي كنم(شوخي كردم)

وبلاگ پرخوران گمنام گفت...

`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.

سما گفت...

من هنوز این فیلمو ندیدم نمیدونم چطوریه ... حالا خوبه نه نگفتی اینقدر پایدار بودی اگه نه نمیگفتی چی میشد؟ جدی میگم نیلوفر عزیزم زیادم نخوردی خوشگلم

شانون گفت...

سلام نيلوفر جون خيلي خوشحالم كه توي مسابقه هستي. چه خوب كه پسري اون حرف يادش رفت. پسر من نمي دونم از كجا ياد گرفته به من ميگه مامان عوضي!!! ترو خدا شانس را ببينيد...

ستایش گفت...

سلام نیلویی امروز اومدم اضافه کاری گفتم یه سری به نیلویی خودم بزنم فعلابای عزیزم.