وقتی خونه رو حسابی تمیز میکنم میشم پر از انرژی و اصلا و ابدا خسته نمیشم مگر اینکه در عرض ۱۰ دقیقه همه چیز به باد بره، و امروز دقیقا این اتفاق افتاد، بعد از ۳ ساعت کار کردن و شستن قالیچه و کف زمین و خشک کردن ... رفتم یه دوش بگیرم، وقتی اومدم بیرون دیدم هیراد گلم رفته سر یخچال و قوطی سس مایونز برداشته و ریخته روی زمین و خودش هم غلط میزنه توش، اونم نه فقط یه تکه از اتاق، بلکه همه جا رو چون لیز میخورد توش و خوشش اومده بود، خدایی شما جای من بودید چه حالی میشدید، خوب من سعی کردم خودمو کنترل کنم و رفتم قوطی سس رو ازش گرفتم و فقط بهش گفتم مامان خیلی کار بدی کردی که این سس رو اینجا ریختی و شروع کردم دوباره تمیز کردن و بعدش هم هیراد رو بردم حمومش کردم چون سر تا پا پر از سس بود، اومدیم بیرون و من مشغول آشپزی شدم و هیراد هم مهر و مداد رنگیهاشو برداشت و منم کاغذ بهش دادم مشغول نقاشی و خودم هم غرق شام درست کردن که دوباره دیدم با مهرش روی دیوار و میز تلوزیون کشیده اینجا بود که دیگه خیلی عصبانی شدم و بهش گفتم مامان مگه تو احمقی، و همین یک کلمه باعث شد که هیراد چپ میره راست میره به من میگه اَمَگی، حالا من هی بهش میگم احمدی، آشپزی و ... تا یادش بره ولی اون بازم میگه امگی ، اینم از امروز من 
خدایا دلم یه مغز پاک کن میخواد تا همین کلمه رو از توی مغزش پاک کنم
رژیمم رو تا عصر رعایت کردم ولی بعدش نه، چون دلم خیلی ساندویچ ژامبون مرغ و گوشت مخلوط با سس مایونز و چیپس فراوون میخواست، این شد که اولش نخوردم و سوپ جو که درست کرده بودم یه ظرف خوردم ولی ارضام نکرد و منم رفتم و یه ساندویچ پر و پیمون واسه خودم درست کردم و خوردم، این اراده ام  منو کشته
آب ناشتا خوردم 
صبحانه  نصف لیوان شیر ۵۵
نهار  تن ماهی شسته شده  ۳۰۰
میان وعده  چای با یه بیسکویت رژیمی  ۳۰
شام  سوپ جو با ساندویچ  ۸۰۰
میان وعده  هنوز کلی جا دارم فکر کنم انواع مغز ها رو بخورم    ؟
ورزش  ۲۰ دقیقه آیروبیک
راستی از همه ممنونم من حالم خیلی خوبه 

9 نظرات:

سما گفت...

دیروز که هر کاری کردم نتونستم برات کامنت بزارم .... خدا رو شکر حالت بهتره میدونم خسته شدی نیلوفر جونم ولی کاریه که شده فدای سرت در مورد امگی فکر کنم یه مدت بعد یادش بره یه بار برا خواهرزادم این اتفاق افتاد یه کلمه ای گفتم من هی تکرار کرد هر کاری کردم نگه نشد بیشتر لجبازی میکرد ولی بعد یادش رفت ..... بووووووووووس

سما گفت...

آره عزیزم اصلا نگران نباش چون این کلمه ای نیس که هی تکرار بشه و هیراد گلم یادش بمونه نهایتش 2-3 روز بعد یادش میره

وبلاگ پرخوران گمنام گفت...

سلام دوست خوبم ممنون که به سر زدی
از زمان جلسات و روز حلسات نظر سنجی میگنیم تا ببینیم چه زمانی خوبه
و ممنون که ازم حمایت کردی واقعیتش هم همینه جنسیت مهم نیست مهم بهبودی درد هست

وبلاگ پرخوران گمنام گفت...

سلام دوست خوبم ممنون که به سر زدی
از زمان جلسات و روز حلسات نظر سنجی میگنیم تا ببینیم چه زمانی خوبه
و ممنون که ازم حمایت کردی واقعیتش هم همینه جنسیت مهم نیست مهم بهبودی درد هست

وبلاگ پرخوران گمنام گفت...

این جلسات صوتیه و در مورد پرخوری کردن و وسوسه ها و هرچی که داره روحمون رو ادیت میکنه هست فقط شما اسکایپ نصب کن و منتظر زمان جلسه باش

گلباقالی گفت...

وای خدا کلی از دست این گل پسر شیطون خندیدم ! من داییم دقیقا این مشکل رو داشت آخه بچه ها ضبط و پخش هستن واسه همین داییم که عصبانی می شد به بچه اش به جای فوش اسم کشورای عجیب غریبو می گفت مثلا می گفت نکن بورکینو فاسو یا مگه تو موزانبیکی؟؟؟ بجه که 4 سالش شده بود کلی اسم کشور بلد بود

شكيبا گفت...

نيلوفر جان چطوري خانومي؟هيراد گلمون خوبه؟نگران اين چيزا نباش چند روز ديگه يادش ميره.بوس

ستایش گفت...

سلام نیلویی چه گل پسری داری تو.باید خیلی بامزه باشه مطممئن باش یه چندروزبااین کلمه بازی میکنه بعدش اگه تکرارنشه فراموشش می کنه چون برای خواهرزاده منهم همین اتفاق افتاده بودوروجکها مثل اهنربا جذب میکنن راستی نوش جانت عجب چیزی برای خودت درست کردی ها چه خوبه بعضی اوقات ادم خودش رو تحویل بگیره مگه نه؟

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر جون
از راهنمائيت خيلي خيلي ممنون همسرم گفت بزودي شربت مينادكسو مي گيره بلكه اين بچه ديگه اذيت نكنه و بخوره
مي گم احتمالا اين بلاها سر من هم خواهد اومد ديگه نه ؟؟؟؟ بايد خودمو آماده كنم.از دست اين گل پسرا
زود فراموش مي كنه نگران نباش
خيلي خوشحالم آپ كردي چون به بچه ها سر مي زدي ولي از پست جديد خبري نبود خدارو شكر كه روبراهي