خدایا من ناشکر نیستم، همه چیز خوبه، همه چیز عالیه، همه چیز بهترینه،  ولی   چرا من احساس خوبی ندارم، خدایا من همیشه سعی کردم مثبتهای زندگی رو ببینم و نزارم ناراحتی و نا امیدی وارد زندگیم بشه پس حالا چی شده، اعتماد به نفسم کوشش چرا گمش کردم، من که همیشه مواظبش بودم و حتی نمیذاشتم یه خراش برداره، خدایا نزار این حالت در وجودم بمونه، چون منو میترسونه، از خودم دورم. ولی خوب میتونم بزارم گردن گلی خانم هر چی باشه دیوار کوتاه تر از اون پیدا نمی کنم.
اب ناشتا خوردم
صبحانه نصف لیوان شیر با یه خرما ۸۰
نهار  ماکارونی  ۶۰۰
شام  نان و پنیر و گردو ۳۰۰
میان وعده  چند تا دونه پفک و چند تا دونه بادوم ۱۰۰
جمع کالری ۱۰۸۰

5 نظرات:

ستايش گفت...

سلام نيلويي خوبي عزيزم.گلم همه ادمها يه موقعه هاي اينجوري ميشن همنطوري كه گفتي اعتمادت رو از دست نده به خداتوكل كن مثل هميشه.ايت الكرسي بخون گلم ارومت مي كنه.مواظب خودت باش ومطئن باش خداهميشه با توهست و كمكت مي كنه شايد الان مي خواد يه خوره قلقلكت بده عزيزم صبور باش عسلم.

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر جونم اميدوارم بهتر شده باشي همش مال گلي خانومه ايشالله هرچه زودتر بره پي كارش نيلوفر جون من هميشه به حس اعتماد بنفست غبطه مي خورم پس نذار اين روحيه ات از بين بره

گلباقالی گفت...

سلام نیلو جونم منم تقریبا ماهی 2 بار اینجوری میشم!!! بدترین فکرارو راجبع بهترین آدمای زندگیم می کنم الکی گریه می کنم بد اخلاقی می کنم! اما فرداش خوب میشم! بهترین راه حلش اینه که بزاری زمان حلش کنه همه چی تمام میشه!

atefe گفت...

ما خانوما همیشه چند وقت یه بار اینجوری میشیم!!!
نگران نباش مطمئن باش روو زندگیت اثر نمیزاره

man khoobam گفت...

chetori?bia ye khabari bedeh.ishalla zood tar rooberah beshi