از صبح با سردرد از خواب بیدار شدم، این سردرد میگرنی کی میخواد دست از سرم برداره خدا میدونه، هر وقت هم که گلی خانوم بیاد که واویلاست دیگه باید یه دستمال ببندم دور سرم و هی سرم و بکوبم تو دیوار که شاید درده از رو بره، یه کم اروم بگیرم، خلاصه امروز از اون روزاست که سردرد و سر گیجه رو با هم دارم، قربونش برم هیراد هم وضعیت مامان و خوب درک میکنه و دقیقا همون روز واسه اینکه من و سرگرم کنه شیطونیهاش یه جور دیگه میشه از نوع ریختن و پرتاب کردن و پخش کردن و داد زدن، و اینجاست که یه حالی میکنیم باهم کلی خوش میگذره، دوست داشتید شما هم تشریف بیارید، محفل دوستانه هست. خلاصه اینکه امروز بی اشتها هم شده بودم و کل غذام اینا بوده همراه با یه قرص آهن و پروپرانولول و دیپاکین و ۲تا هم پنادول که هیچکدام اثر نداشتن.
آب ناشتا همراه با عسل و لیمو ۱۰
صبحانه یه استکان شیر ۵۰
نهار  ۲ تا برش پیتزا ۳۰۰
میان وعده چای با ۲تا خرما  ۴۰
شام  یه لقمه کوچولو ماهی ۵۰
آب مصرفی ۷ لیوان
ورزش هیچی 
کالری مصرفی ۴۵۰
ساعت ۱۱ شب چند تا بادوم و فندق خوردم

5 نظرات:

نیلوفر گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
صبا گفت...

سلام گلم خيلي ممنون از محبتي كه بهم داري خيلي لطف داري . اميدوارم كه گلي خانم با سردردو همه اين حالتها زودتر بره و تو خوب و سرحال بشي. اين مطلب شكم خيلي به من كمك كرده . اين دو حركت خيلي خوبه. واقعا تاثير داره سعي كن كه روزانه اين دو حركت را بكني. بعد هم تو خيلي كم داري ميخوري كه اينطوري خوبه؟ به نظرم زير 1200 نرو. ولي بهرحال براي يك مدت كوتاه اشكال نداره

گلباقالی گفت...

آخی نازی چه پسر نازدی تاریا کلی باهم خوش مگذرونین نه!!

ستایش گفت...

سلام نیلویی.خدابدنده عزیزم.راست می گی هیچی بدترازسردرداونم ازنوع میگرنیش نیست وای خدایا سردردکه بگیره مگه خوب میشه.من عشقم میگرن داشت البته اون مادرزاد میگرن داشت خدایا وقتی سرش دردمیگرفت نیلویی بایدمی دیدش که چطوره به خودش می پیچیدویک طرف سرش رو محکم فشارمی دادسردردت من ویاد اون انداخت امیدوارم همه کسایی که این مریضی رو دارن خوب بشن یا لااقل دردشون کم بشه نیلوی میشه عکس گل پسرت رو بذاری به نظرباید خیلی بامزه بیاد.مواظب خودت باش عزیزم.

سما گفت...

نیلوفر جونم در مورد میگرن منم مثل تو وقتی شروع میشه دیوونه میشم حالا خوبه شما اشتهات کم میشه من سردردمو به گرسنگی ربطش میدم و کلی میخورم ... ایشالا هر چه زودتر خوب میشی خانومی
در مورد زبان خوندنم اینطوریم با اینکه خیلی دوس دارم ولی با کوچکترین بهانه میذارمش کنار موفق باشی نیلوفرجونم