چقدر روز خوبی بود امروز، از همه چیز راضیم، به تمام اهداف روزانم رسیدم و با اینکه امروز بشور و بساب و بپز و جمع کردن بود ولی هنوز پر از انرژیم. خدایا تو را سپاس میگویم واسه این همه نعمت هایی که به من دادی 
آب ناشتا خوردم
صبحانه  نصف لیوان شیر  ۵۵
نهار  یک تکه ماهی سرخ شده  با ۲ تا قارچ و بچه ذرت کبابی یه کمی سالاد  ۵۰۰
میان وعده  یک لیوان چای با نصف شکلات کیت کت  ۵۰
شام  کله جوش با یک تکه نان  تست ۴۰۰
میان وعده  نصف لیوان شیر با دو تا خرما ۹۰
جمع کالری ۱۰۹۰       ۱۲۰۰
ورزش
۳۰ دقیقه ایروبیک
۳۰ دقیقه دراز نشست در انواع مختلف 

6 نظرات:

سما گفت...

خواهش میکنم نیلوفر جونم وظیفمه ... آره عزیزم سعی میکنم بعد 7 هیچی نخورم البته امروز تا 7:30 خوردم 30 دقیقه دراز نشست معرکست

fafali گفت...

azizam!khodamo koshtam ta tonestam nazar bezaram.taze age font ro farsi konam baz gir mikone.faghat bedon khili khoshhal shodam vase roooze khobi ke dashti va inke har rooz behet sar mizanam.ama man ba coment gozashtan to bloger moshkel dare .che bloge to che dostaye digeam,khili doset daram va be yadetam.

ستایش گفت...

سلام نیلویی چقدر خوبه وقتی ادم روز خوبی رو شروع میکنه انگارداره به تمام ارزوهاش می رسه چقدرخوبه که ادمها فکرکنن که امروزشون میتونه بهتراز دیروزباشه اگه اینجور فکرکنیم دیگه هیچ دردومرضی،مشکلی ،ناراحتی و...نیست خوشحالم که خوشحالی عزیزم.

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر عزيز
موقعي كه آدم با برنامه ريزي باشه به همه كاراش مي رسه و وقتي همه رو انجام بدي كلي احساس رضايت از خودت داري مي گم براي ايجاد اين روز خوب براي خودت يه جايزه بگير....

توئیگـــی گفت...

آخیششششششش
بالاخره تونستم بخونمت و کامنت بدم . البته نوشته هات رو های لایت کردم تا شد . عزیزم تو خیلی با انرژی مثبت هستی و کامنتهات بهم انگیزه میده . امروز یادآوری و تلنگر به موقعی زدی که بوسی یه زنگ تفریحه نه بیشتر
مرسی مرسی

سما گفت...

سلام نیلوفر جونم من امروز روزه بودم برا همین فقط کالریامو نوشتم راستی هیراد کوچولو چطوره؟