چقدر خوبه که میتونیم سریع خودمون رو تغییر بدیم و به آنچه که دوست داریم فکر کنیم و واسش برنامه ریزی کنیم.
با وجود اینکه در رژیم گرفتن خیلی سست شده بودم و یه جورایی میخواستم که کلا ولش کنم ولی با خوندن وبلاگ بچه ها و نتیجه بخش بودن رژیم ها، ابراز خوشحالی ها از بابت کم شدن وزن، و آموزش نرمشها، کالری شمردنها و خیلی چیزهای دیگه مجددا به وجد اومدم و دوباره رژیم رو از سر میگیرم و قبل از هر چیز طرح ۷ شب رو عملیش میکنم که البته از فردا شب، چون ساعت ۹ شب شامم رو خوردم.
خدایا سپاسگذارم که هنوز فراموش نشدم 
امروز خیلی خوب ورزش کردم همه این نخوردن شام هم در ساعت ۷ شب این بود که تازه ساعت ۷ ورزشم را تمام کردم و یکی دیگه از چیزهایی که از امروز حسابی بهش پایبندم، همینه که بعد از ورزشم غیر از آب هیچ چیز دیگه نخورم تا ۲ ساعت، اگه شد یک ساعت و نیم هم اشکالی نداره.
صبحانه  نصف لیوان شیر  ۵۵
نهار  ۳ تا قاشق پلو ۱۵۰
شام  یه ظرف سوپ جو  ۳۰۰
جمع کالری  مطمئنم زیر ۱۰۰۰ خوردم ولی به نظر میاد که خیلی کالری دریافتیم پایینه 
ورزش 
۴۵ دقیقه تردمیل (اینتروال)
۲۰ دقیقه دوچرخه
۴ ست ۲۰تایی درازنشست
۵ست ۲۰تایی کار با وزنه پهلو
۳ست ۱۵تایی کار با وزنه  سینه
۳ ست ۱۰ تایی کار با وزنه  ران پا
۳ ست ۱۰تایی اسکات
آب مصرفی تا الان ۵ لیوان

8 نظرات:

سوگند گفت...

وا ! من همين الان كامنت گذاشتم اما اين پست نبود !!!!
اشكال نداره تو كامنت قبلي بداخلاق بودم اما الان ورزشتو كه ديدم خوش اخلاق شدم :)
آفرين دوباره شروع كن و بهتر از قبل هم باش.
ميگم تو هم بدتر از من پلوخوري ها !

امیــــر گفت...

اینم از اون وبلاگ هاست
جالبه
تا حالا اینجوریشو ندیده بودم

سما گفت...

سلام نیلوفر عزیزم ورزشات که حرف نداشت این طرح 7 شب هم عالیه

ستایش گفت...

سلام نیلوی خوبم.خوشحالم که بعد از چندروز دوباره سرحال اومدی گلم تو خیلی خیلی قوی هستی و بامنطق از کجا متوجه شدم خوب از نوشته هات دوستت دارم و امیدوارم همیشه سرحال باشی.

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفرجونم
اميدوارم خوب باشي ومثل هميشه پراراده
من خودم بعضي مواقع دچار حالتهايي كه گفتي مي شم ولي وقتي به اين فكر مي كنم كه مي تونم يه وقتي لباسهاي قبليم رو بپوشم يا دوباره جلوي آينه واستم و ببينم اين شكم تو رفته و كمر دوباره باريك شده كلي ذوق مي كنم و دوباره به خودم مي يام و مصمم به ادامه ورزش و تغذيه سالم
هيراد رو ببوس

fafali گفت...

to movafagh mishi...

گلباقالی گفت...

سلام نیلو جونم من ساعت 9 شب تازه میام خونه نمیشه چیزی نخورم خیلی حسته و گشنمه ! خیلی دلم می خواد اینکارو بکنم راستی هزار ماشالا به ارادت که ورزش می کنی

سما گفت...

سلام نیلوی گلم باز که غیبتات زیاد شده خانومی ایشالا که حالت خوبه